Meeting #3 | met Romy en Jessy!

Afgelopen zaterdag heb ik Romy en Jessy alweer voor de derde keer gemeet, superleuk! De eerste keer gingen we gezellig met een groep van acht bloggers winkelen in Den Bosch en de laatste twee keer heb ik Romy en Jessy gemeet in Groningen. Voor Romy en mij is dat lekker dichtbij, maar Jessy moet helaas 3 uur reizen om hier naar toe te komen, dus superlief dat ze dat er voor over had! <3 Ook deze keer hebben we weer een paar foto's gemaakt, en ookal lijkt het alsof de wind op de foto's een kracht had van 9, desondanks wil ik ze jullie toch graag laten zien. Kijk snel verder op de volgende pagina om nog meer foto's te zien...



We hebben helaas geen foto's van ons drie samen, deze hebben we wel gemaakt maar deze waren helaas mislukt. Met Romy heb ik in korte tijd een heel leuke vriendschap opgebouwd, toen we naar Den Bosch moesten hebben we ook 3 uur heen- en terug in de trein doorgebracht (terwijl we daarvoor alleen maar wat heen en weer hadden gemaild!) en ook de meetings daarnaast heb ik haar steeds beter leren kennen.


Met Jessy heb ik ook in korte tijd een heel leuke band opgebouwd. Ze is echt een vriendin geworden van me (net zoals Romy natuurlijk ;-)) en ondanks het leeftijdverschil (van bijna 4 jaar, poeh!) kan ik heel goed met haar praten en lekker over het 'bloggen' praten, haha. Oh en, IK HOU VAN JESSY'S JASJE!


Met Jessy op het bankje bij Romy, lekker in het zonnetje!


Liefde voor hun! <3


En ja, nu vragen jullie je natuurlijk af wat we zoal hebben gedaan! Vooral héél veel bijgepraat, over bloggen enzo. We waren ditkeer bij Romy' thuis, dus Romy gaf een 'huistour', en DAMN, wat heeft ze een mooi huis! Haha, dat moest ik even kwijt ^^ Nadat Jessy en ik heel bewonderend keken naar de vele en mooie sieraden van Romy gingen we door met nagels lakken. Waar dit voor was, zien jullie binnenkort wel op Jessy's blog!


Ik heb een heel erg leuke dag gehad en ik wil Jessy en Romy snel nog een keer meeten! Natuurlijk nog veeel meer bloggers, maar op dit moment ben ik even helemaal blut, haha. Kon je maar gratis reizen met de trein, dan was ik overal al geweest, haha! We hebben ook outfitfoto's gemaakt, dus deze komen ook zo snel mogelijk online. Jullie hebben nu al een beetje van m'n outfit gezien, dus hier hebben jullie alvast een sneak peek.


Heb jij ook al eens een blogger 'gemeet'? En hoe vond je dat? Zo niet, zou je dat willen? :)

Psssst: morgen begint dan mijn gevreesde proefwerkweek! Ik heb al aardig goed geleerd (al zeg ik het zelf, haha) en denk ook wel goede cijfers te halen. Ik ga sowieso over naar 3 Havo, maar toch moet ik deze laatste week nog even goed mijn best doen. Zoals ik ook al in het artikel van gisteren zei hoop ik voor iedere dag een artikel te maken, maar als dat niet lukt, weten jullie dus hoe dat komt.

Love! <3