Personal #2 | Lay-out, proefwerkweek en leuke dingen


Hoi allemaal! Het leek me wel leuk om nog eens een 'persoonlijk' artikel te doen, ik kreeg op het vorige artikel veel leuke reactie's en omdat ik jullie weer veel moet vertellen, doe ik dat maar weer eens in zo'n persoonlijk stukje. Laten we maar gelijk beginnen! Als je benieuwd bent, lees dan snel verder op de volgende pagina...



Ten eerste een ding die je vast en zeker al was opgevallen: IHBF heeft weer een nieuwe lay-out! Ik heb hier best lang over getwijfeld, omdat een paar van jullie ook al zeiden dat een lay-out toch bij een blog past en als je daar vaak van wisselt, is dat ook best vervelend. Maar hoe blij ik de vorige keer was met mijn lay-out (vooral header), hoe ongelofelijk lelijk ik 'm nu vond. Ik had er te kort over nagedacht, ik denk dat het daardoor komt. 

Deze header had ik al een paar dagen in gedachten, een foto van een paar make-up producten van mij en ook heb ik (voor de gene die het misschien nog niet gezien hadden) een kapstop er bij gelegd. Zo zie je toch een beetje 'fashion' in de header. Ik ben heel blij met deze header en ik ben best wel zeker dat deze langer blijft dan de vorige. Ook heb ik een andere 'proef' blog aangemaakt waar ik eerst mijn lay-out op kan oefenen voor mijn 'echte' blog, deze dus. Zo kan ik dus beter nadenken voordat de lay-out pas op IHBF komt.



En dan iets minder leuks. School. Ik woon in het Noorden van Nederland en dat betekent dat wij dit jaar als laatste van Nederland vakantie hebben, that sucks! Ik ben echt zó jaloers op iedereen die nu al vakantie hebben, dus geniet er maar lekker van, haha. In ieder geval, vandaag heb ik nog gewoon les (tot 3 uur, blegh!), morgen heb ik een sportdag (waarom geven ze niet gewoon vrij? Dit is toch nooit wat aan, haha) en woensdag begint dan mijn proefwerkweek.

Opzich vind ik proefwerkweek niet eens zo heel erg, sommigen zijn er echt doodsbang voor, maar dat vind  ik juist heel erg meevallen. Je bent lekker vroeg vrij en hebt daarom genoeg tijd om voor de toetsen te leren. Ook kun je vaak uitslapen, heerlijk vind ik dat! Dan ben je tenminste goed uitgeslapen voor de toetsen die je hebt, fijn! Vooruit schrijven lukte dit weekend niet echt, maar ik hoop toch voor iedere dag een artikel online te zetten. Maar, als dat niet lukt, dan weten jullie dus hoe dat komt.
 

Dan weer iets leukers. De laatste tijd vind ik best goed gaan met IHBF en vind ik het altijd weer erg leuk om jullie lieve comments te lezen! Ook kwam ik er gisteren achter dat ik de 200 volgers heb gehaald op GFC. Dank jullie! <3 Ook heb ik nu precies 160 volgers via Bloglovin dus dat zijn opgeteld maar liefst 360 volgers, hoe leuk!! Ik wil jullie hier  echt heeel erg voor bedanken <3

Daarnaast heb ik eergisteren ook weer wat leuks gedaan. Zaterdag heb ik namelijk Jessy (Little Fashiolista) en Romy (Muchable) al weer voor de derde keer (!) gemeet. Dit keer hebben we gezellig leuke dingen gedaan bij Romy' thuis, gewoon gezellig hoe bloggers dat doen, haha. Er komen nog foto's online, dus die zien jullie binnenkort wel verschijnen! 

  
En dan nog een leuk (maar wel het laatste!) ding; bijna vakantie! Mensen, maak me niet jaloers met reactie's als 'ik heb al vakantie' enzo (haha, nee, grapje), maar gelukkig heb ik ook bijna vakantie, nog 2 weken... *zucht* Maar voor je het weet is het voorbij, dus dan heb ik alle tijd om lekker te gaan bloggen en alles daaromheen! Dit jaar gaan we op vakantie naarr Frankrijk, dit vind ik echt super, omdat we normaal niet verder komen dan Duitsland. We gaan ook o.a. naar Parijs enzo, dit wordt de eerste keer voor mij! Ik heb er alvast al superveel zin in en ik kan niet wachten om er heen te gaan.

Wel vind ik het heel jammer dat ik al die tijd niet kan bloggen, ik neem natuurlijk wel mijn iPod mee, maar ik heb natuurlijk geen WiFi daar (tenzij ik het koop, maar dat is daar waarschijnlijk wel heel duur) en ik denk ook niet dat we een laptop meenemen. Dat zou ook veel te jammer zijn van de leuke dingen die we daar gaan doen, natuurlijk. Wel nemen we natuurlijk een fototoestel mee en probeer ik iedere dag op te schrijven wat ik doe, dus dat moet goed komen. Gelukkig duurt het nog wel een tijdje voordat we naar Frankrijk vertrekken, dat is pas in Augustus (!!).



En dat  was mijn persoonlijk stukje voor deze keer alweer! Het is nog best lang geworden, als ik eenmaal bezig ben maak ik er zo een lang verhaal van, haha... Ik hoop dat jullie het leuk vonden en jullie natuurlijk vaker zo'n persoonlijk stukje willen zien. Laat maar achter bij de comments! Nog een vraag; wat ga jij in deze vakantie doen? Ga je ook op vakantie en zo ja, waarheen? Ik ben benieuwd!

Love, Myrthe.