Shoplog @Groningen!

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Afgelopen zondag heb ik samen gezellig gewinkeld met Romy (Muchable) en Jessy (Little Fashiolista) in Groningen. We hadden elkaar al eens eerder gemeet en dit was dan eindelijk de tweede keer! Het was wederom heel erg gezellig en ook heb ik deze keer wat leuke dingetjes geshopt. En wat ik ook zeker niet moet vergeten te vertellen: ik heb de foto's met een andere camera gemaakt! Mijn ouders hebben namelijk een Canon Power Shot gekocht! Dit is eigenlijk een digitale camera, maar heeft heel veel weg van een spiegelreflex en doet het eigenlijk precies hetzelfde. Ook ik mag 'm af en toe gebruiken, dus daar ben ik zó blij mee! Ook filmt ie super, dus hier ga ik vanaf nu ook mee filmen. In ieder geval, kijk maar snel mee op de volgende pagina om er achter te komen wat ik heb gekocht in Groningen...



Bij de H&M kocht ik deze lichte blouse, ik vind 'm zo leuk! Ik zocht al een tijdje naar zo'n blouse, en ik denk dat ik de perfecte wel heb gevonden. De blouse heeft heel veel leuke details, zie onder andere het 'borstzakje', de mouwtjes, en ook de achterkant is langer dan de voorkant (wat je wel meer bij zulke blouses ziet). Ook is de blouse (zoals je ook wel kunt zien) heel doorschijnend, I like! Blouse H&M - €19,95




Ook kocht ik bij de H&M deze losse, beige short met strik. Excuses trouwens dat er in het broekje zoveel vouwen zitten, maar ik had de short gister ook aan, en toen ben ik er mee natgeregend, me not happy! Ik vind het broekje wel heel erg leuk en hij zit ook heerlijk! Short H&M - €19,95




Omdat Romy vaker in Groningen winkelt, wist ze wel een paar leuke winkels waar we in konden. O.a. ook een schoenenwinkel, ik weet niet meer precies hoe die heet, maar ik weet wel dat ie helemaal achteraan de Herestraat zit, dus helemaal achteraan ergens bij Zara (haha). Ik vind deze schoentjes helemaal geweldig, ze waren ook in andere kleuren en maar €5 (!!). Hier ga ik nog heeel lang plezier van hebben! Schoenen - €5




Ik zei tegen Romy: 'wat een leuke ring!' waarop ze vervolgens zij 'ach, je mag 'm wel overkopen..', daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Ik had al eerder een 'cross' ring, maar deze was helaas vrij snel kapot gegaan, dus ik wilde wel weer snel een nieuwe. Ik durf zelf niet zo snel op Ebay te bestellen, dus ik vond het wel superlief van Romy! En nu ben ik helemaal happy met m'n nieuwe ring, yaaay! Nogmaals dankjewel Romy! ;)

En ik heb het beste en mooiste natuurlijk voor het laatst bewaard, jaja! Want nu komt het! TATATATATATAAA;


...Ik heb namelijk mijn eerste MAC product gekocht! Woee, gewoon mijn aller-eerste! Ik wilde sowieso al heel lang iets van MAC en nu heb ik er gewoon wat van. Ik weet al heel lang dat ik voor een blush wilde gaan, omdat ik deze gewoon práchtig vind (van MAC). Ik werdt al vrij snel geholpen door een (heel aardige) man die mij vervolgens deze highlighter aanraadde. Hij bracht 'm bij me op, en oh, hij was zo pretty! De prijs hield me wel wat tegen, maar doordat ik nog een VVV bon had liggen van €12,50, nam ik 'm toch mee. En daar ben ik onwijs blij mee! De highlighter komt trouwens uit de LE van MAC die momenteel in de winkels ligt: Hey Sailor! MAC Highlighter Powder - €27,50, ik heb er €15 voor betaald


En dat was mijn shoplog! Ik ben zó blij met mijn aankoopjes en jullie kunnen ook al snel outfits en een review van mijn (nu al) geliefde MAC highlighter. Ik zag nog zó veel meer leuke dingen in de winkels, maar dit vond ik wel even genoeg.

Heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt en wat vind jij van mijn aankoopjes? En over welk item wil jij snel een artikel zien (outfit, review etc.)? Ik ben benieuwd!