Catrice Matt Up To 18H Foundation

Een tijdje geleden kocht ik de Matt Up To 18H foundation van Catrice voor het eerst (jaja, toen pas!). Dit komt, doordat ik eerst nog een paar andere foundations had liggen die ik eerst op wilde maken. Een tijde geleden waren ze eindelijk allemaal op, en toen de 1 + 1 gratis actie heerste bij de Kruidvat, nam ik deze foundation van Catrice maar al te graag mee, maar dan voor de helft! In dit artikel kun je een review lezen, dus als je benieuwd bent wat ik er van vind, lees dan snel verder..

De verpakking vind ik mooi, heel erg mooi kan ik wel zeggen! Catrice is de laatste tijd dan ook zeker sterk vooruitgegaan met de verpakkingen van de producten. Valt het jou op dat deze foundation nog geen €10 kost? Mij in ieder geval niet! Ik heb de kleur 010 Light Beige meegenomen, omdat ik van mezelf weet dat ik een erg lichte huid heb. Hij past in ieder geval prima bij mijn huidskleur, gelukkig maar!


Er zit 30 ml in de foundation, wat wel normaal is. Eerst dacht ik dat er veeel meer in zat door de verpakking, maar dat is dus niet zo. Verder kun je de foundation 12 maanden bewaren. Ik vind de verpakking van de foundations van Catrice heel erg fijn, ze zien er totaal niet budget uit en ook zijn ze erg handig in gebruik. De foundation heeft een pompje, waardoor het heel gemakkelijk gaat om de juiste hoeveelheid foundation te krijgen. Het aanbrengen (met je handen of met een kwast/beautyblender) gaat hierdoor ook erg gemakkelijk, fijn!


De foundation is erg creamy, maar toch dekt ie' goed genoeg voor mij. Ik vind het ook altijd vervelend als een foundation te dik is (of juist te dun) en deze foundation zit daar (gelukkig) precies tussen in. Ik heb geen voor- en na foto, maar je merkt het verschil duidelijk. In mijn Daily Routine Make-up video van gisteren gebruik ik deze foundation ook, dan kun je het goed zien.


Tot zover mijn review over de Catrice Infinite Matt up to 18h foundation. De foundation houdt zich wel aan het 'matte', maar het is niet zo dat ik geen gezichtspoeder meer hoef te gebruiken. Voor de prijs van €6,49 vind ik dit zeker een erg fijn budgetproduct, als de foundation op is ga ik ook zeker een nieuwe aanschaffen!

Hebben jullie al ervaring met de foundations van Catrice? Zo ja, wat vinden jullie ervan? En zo nee, welke foundation gebruik jij op dit moment?