Favorieten najaarsitems H&M

Ah, hebben jullie (een deel van) de nieuwe najaarscollectie van H&M al gezien? Als dat nog niet zo is, moet je zeker even gaan kijken! Ook hier kwam het ''bekende'' boek weer op de deurmat en nam ik natuurlijk even een kijkje op de webshop. Want, wat een leuke dingen dit keer! Tuurlijk is niet alles helemaal mijn smaak, maar heel veel toch wel en daarom laat ik in dit artikel mijn favorieten zien. Kijk maar mee!


Ah, wat wordt ik vrolijk van deze kleurtjes! Vaak staat de kleur bruin centraal bij een herfst collectie, maar dat is bij deze collectie totaal niet zo. Er wordt gewoon lekker gespeeld met veel verschillende kleurtjes en deze kleuren zijn niet eens allemaal heel donker. Je ziet o.a. de kleur bordeauxrood weer veel in de herfst (mooizo, want hier ben ik helemaal fan van!), de twee items (broek en legging) daarvan vind ik ook heel tof.

Verder zie je ook veel 'collars', oftewel kragen bij enkele tops. Ook deze tops vind ik heel erg tof, het kraagje maakt dan toch de outfit helemaal af! Het zou ook leuk zijn om dan bijvoorbeeld op dat kraagje wat studs te plakken, zodat ie' nog meer opvalt (bij de top helemaal bovenaan en rechts zie je al studs erop).

De aztec print vind je ook bij enkele items terug, bijvoorbeeld bij de legging die je ook hierboven ziet. Een heel erg drukke legging zo, maar als je 'm juist combineert kan ie' toch wel heel leuk staan, denk ik.

Tot zover mijn favorieten! Ik kan niet goed kiezen welk item ik nu echt het állerleukst vind, dus dat laat ik aan jullie over. Dus, welk najaarsitem van H&M vind jij het leukst? Ik ben heel erg benieuwd, laat maar achter in de comments! ;-)