My Favorites | New Look


Heel eerlijk: ik ben nog nooit bij een New Look geweest. Maar, dat komt omdat de New Look filiallen alleen op 5 plekken (Rotterdam, Utrecht, Tilburg, Amstelveen en Den Haag en natuurlijk nog in het buitenland) zitten waar ik nog nooit heen ben geweest om te winkelen. Ja, wat wil je als je in het Noorden woont?! (Grapje), maar toch mis ik winkels zoals New Look en Primark hier wel. Als ik al die shoplogs zie op het internet, wordt ik toch iedere keer weer heel jaloers, wanneer komt er nu een filliaal in Groningen? Maar goed, gelukkig bestaan er ook webshops. Ik nam een kijkje op de webshop van New Look en hieronder kun je mijn favorieten zien, lees snel verder op de volgende pagina wat er allemaal op staat...



Prijzen (van links naar rechts): €24,99 - €29,99 - €29,99 - €29,99 - €34,99

Laten we beginnen met de jurkjes van New Look. Deze vind ik gelijk al erg leuk, al die vrolijke kleurtjes maken je helemaal blij! Althans, dat had ik. Je vind veel verschillende jurkjes, je ziet veel 'korte' jurkjes maar ook zitten er veel maxi dresses bij, voor ieder wat wils dus (handig!). Er zitten heel veel jurkjes bij die ik heel erg leuk vind, maar van een paar weet ik ook wel zeker dat deze me niet staan, maar gelukkig zitten er toch nog een boel leuke bij. Op dit moment vind je er ook heel veel asymmetrische jurkjes, een grote trend van nu. Ik vind deze trend helemaal geweldig dus ik vind dit natuurlijk helemaal niet erg. Van deze 5 jurkjes hierboven vind ik de eerste (lichtroze, mooi romantisch jurkje) en de asymmetrische jurkjes toch het leukste (perfect voor een dagje naar het strand!).  
Prijzen (van boven naar beneden en van links naar rechts): €11,99 - €14,99 - €17,99 - €17,99 - €17,99 - €19,99 - €17,99 - €24,99

Bij de tops vielen me vooral de vele printjes veel op. Op iedere top staat wel een leuk detail, soms heel druk, en bij andere tops weer heel subtiel. Er zaten heel veel leuke tops bij, maar ook waren er een paar tops bij die juist helemaal niet mijn smaak waren. Mijn favorieten van deze tops hierboven zijn de tops met kruis erop en de drie blouses in verschollende kleuren, vooral die koraalkleur vind ik erg mooi. Die crop top rechtsboven vind ik ook erg leuk, normaal houd ik niet zo van doodshoofden op kleding, maar deze vind ik toch wel erg leuk. De roze accenten op de top maken het geheel een stuk liever, mooi!

Prijzen (van boven naar beneden en van links naar rechts): €11,99 - €11,99 - €29,99 - €29,99 - €15 - €15 - €24,99 - €12 - €24,99 - €24,99 - €29,99 - €29,99

Ah, de shorts! Hier ben ik echt verliefd op geworden, er zijn echt té leuke exemplaren. Zo zie je 3 ombre shorts en ook een Amerikaanse Vlag-  short. En natuurlijk kunnen de bloemetjes ook niet ontbreken! Ook zie je een lange broek, dit is natuurlijk geen short, maar deze heb ik er wel bij gedaan, omdat ik nog op zoek ben naar een leuke, zwarte broek en ik deze wel erg tof vind, ook met die gouden details. Mijn favorieten zijn de ombre shorts- en de effen shorts met een leuk kleurtje, zoals die in een peachy kleur- en met mint.
Prijzen (van boven naar beneden en van links naar rechts): €4,99 - €4,99 - €6,99 - €6,99 - €6,99 - €9,99 - €7,99 - €7,99 - €9,99 - €7,99 - €14,99

Dan het laatste 'onderdeel', de sieraden! Hier kon ik een boel leuke van vinden, stoere, liefe, schattige sieraden, ze waren er allemaal. Ik vind vooral de nude accessoires heel erg leuk, vooral de ring met de grote beige steen erin, de sieraden met spikes (die ring, wauw!) en de collar kettingen, die zijn zo mooi! Wel gelijk een tikkeltje duurder, maar (ik denk) wel het geld waard. En zijn die oorknopjes niet super cute?! Aaah!

En dat waren mijn favorieten alweer! Ik vind New Look een heel mooie winkel (webshop) die (wat je heel goed kunt zien aan de items) heel goed meeloopt met de trends. Ombre, nude, neon, aztec print, spikes etc. Je vind het er alemaal! En ook nog eens voor een niet zo heel duur prijsje, dat is natuurlijk extra leuk! ;-)

Kende jij New Look al?