Video | Q&A: de antwoorden!


Precies twee weken geleden kondigde ik een Q&A aan, en vandaag komen dan eindelijk de antwoorden! Ik vroeg jullie of jullie dat leuker vonden in een artikel of filmpje, en de meesten kozen voor filmpje. Zelf vind ik dit ook een stuk leuker, in een artikel vind ik vaak zo saai. Daarom nam ik gister een filmpje op om jullie vragen te beantwoorden. Van te voren wil ik even zeggen dat de highlighter die ik had aangebracht een beetje raar lijkt op de camera, haha. Daarnaast was ik bij het bewerken er ook niet helemaal bij (daar kwam ik net pas achter, haha) en heb ik in het begin favo beautyproducten van Juni ingetikt, dom dom! Dat komt omdat deze later deze week online komen, haha. Let er even niet op ;-)


Vergeet de video niet in HD te kijken!

Heb jij al eens een Q&A gedaan?