Beauty: wat gaat er mee op vakantie?


Een paar dagen voordat ik op vakantie ging, heb ik even goed uitgezocht wat ik meenam en wat niet, zodat ik de de dagen daarna nog dingen daarbij kan doen en dan zeker weet ik dat ik niets vergeet. In dit artikel laat ik dus zien wat ik allemaal meeneem op vakantie naar Frankrijk!



In mijn 'kleine' toilettasje (die ik trouwens heel cute vind!) die je op de eerste foto ziet, zitten mijn every day spulletjes. Ik heb van sommige dingen twee producten (zoals de blushes) mee genomen, zodat ik nog wel wat kan afwisselen. Hieronder behandel ik ze even kort.

Gezichtsproducten


  • Essence wenkbrauwgel - Hele fijne wenkbrauwgel waar ik echt niet zonder kan!
  • Catrice Highlighter Pen - Fijne highlighter die ook erg gemakkelijk is aan te brengen door de pen. 
  • Garnier BB Cream - BB Cream is handiger dan foundation, en daarnaast vind ik 'm ook heel fijn werken!
  • Essence Get Big! Lashes Waterproof Mascara - Een hele fijne mascara en ook nog eens waterproof - handig!


  • Essence Sun Club Bronzer - Mijn favoriete bronzer met veel pigment, dus deze moet zeker mee voor de zomerse dagen!
  • MAC Hey Sailor! Crew Blush - Mijn favoriete poeder blush, dus deze moet zeker mee. 
  • Essence Ready For Boarding Lip & Cheek Creme - Een cream blush en lipbalm in één, heel erg handig om mee te nemen! Zo'n cream blush is ook perfect voor warme dagen. 
Lipproducten


  • Labello Vitamin Shake - Mijn favoriete lipbalsem, dus deze moet ook zeker mee!
  • MAX (Action) Lipstick in Hot Pink - En mijn favoriete lipstick, dus die kan ik natuurlijk ook niet vergeten. 
En dit is het aan make-up! Niet heel veel dus, maar ik kan me hier prima mee vermaken. Op vakantie gebruik ik sowieso minder make-up, dus dat vind ik dit wel genoeg. Ik neem natuurlijk nog wel wat andere beauty spulletjes mee, kijk hieronder maar:

The Body Shop Dreams Unlimited Shower Gel - No-ad Aftersun - Kruidvat oog make-up remover - Parfum Beyoncé Heat Rush

Tasje met knipjes, elastiekjes etc. - Dagcrème Essence - Muggenspul - Hannah Vitamin Spray

8x4 Deodorant - Batiste mini droog shampoo - Haar serum - Onyx reinigingsdoekjes - Kwastenset (er zitten gewoon al mijn kwasten in!), het 'tasje' waar alle kwasten in zitten komt van Action

Natuurlijk is dit lang nog niet alles, zo zie je hier bijvoorbeeld ook geen shampoo / condioner / borstel / tandenborstel enzovoort bij staan, want dat zijn dingen die ik pas op het laatste moment inpak. 

Dit is dus een deel van alle beauty spulletjes die ik meeneem naar Frankrijk, ik hoop dat ik me ermee red! Ik denk het wel, haha. 

Wat moet jij perse mee op vakantie?