Favorites: Bershka

Oh Bershka, je hebt mijn hartje veroverd! Ik kwam laatst toevallig op de online shop van Bershka, en oh, wat hebben ze er prachtige dingen. En ook nog eens voor een niet zo'n hoog prijsje ook, dus dat is dubbel zo leuk. Wel jammer dat er hier helemaal geen Bershka in de buurt zit, maar gelukkig heeft Bershka wel een online shop waar we nog kunnen bestellen! Ook zag ik net dat er ook eentje in Maastricht is, en laat ik daar niet in de vakantie nog heen gaan.. Yay!

Als ik op de online shop van Bershka kijk, zie ik alleen maar leuke, vrolijke dingen. En zoals ik ook al zei helemaal niet duur, zo zijn er ook hele leuke shorts te koop die maar €9,99 per stuk kosten! Het is dat het nu vakantie is en dat ik nog waar wil sparen, maar anders had ik al lang een bestelling gedaan... Je zou Bershka wel kunnen vergelijken met bijv. H&M, maar soms is het zelfs nog wat goedkoper! Maar, ook vind je natuurlijk items in de shop die weer wat duurder zijn... De verzendkosten zijn trouwens €3,95.

Hieronder laat ik een paar van mijn favorieten van de shop zien:


  • Short met studdetails (€9,99) - Je ziet ze misschien niet goed zitten, maar ik vind de studs op deze short zo tof staan! 
  • Bloemen short (€9,99) - Bloemetjes staan altijd lekker vrolijk, ook op zo'n short als deze. De kleuren vind ik ook erg mooi, prachtige pastel kleurtjes! 
  • Gebleekte short (€9,99) - Je ziet het misschien niet goed op de foto, maar aan de zijkanten is de short gebleekt met een roze kleurtje, wat zó leuk lijkt. Op de site kun je het een stuk beter zien, dus neem daar even een kijkje als je benieuwd bent ;)
  • Neon roze short (€9,99) - Ik zag laatst ook al een heel leuke neon oranje short bij de New Yorker, en ook deze neon short vind ik zo gaaf! En nog een voordeel: door de felle kleur lijken je benen bruiner!

  • Jurk met kanten bandjes (€25,99) - Lekker vrolijk, zo'n jurkje! Heeft wel iets weg van colour blocking met pastel kleurtjes, tof! 
  • Jurk met twee kleuren (€7,99) - Ook weer zo'n colour blocking jurkje, alleen dan met 2 kleuren (aan het jurkje, met het riempje erbij zijn het er natuurlijk 3). De kleuren grijs en blauw vind ik bij dit jurkje heel erg mooi, prachtige combinatie! 
  • Jurk met asymmetrische onderkant (€25,99) - Deze jurk vind ik zo mooi, een asymmetrische jurk/rok vind ik sowieso al heel gaaf, maar de bloemetjesprint op het jurkje maakt het al helemaal af. 
  • Jurk met ritssluiting op de achterkant (€7,99) - En we sluiten af met nóg een colour blocking jurkje. Het riempje bij dit jurkje vind ik ook heel erg cute. 

  • Shirt met diverse prints (€5,99) - Gewoon een simpel shirt, maar de driehoek en de tekst er om heen vind ik gewoon heel leuk! 
  • Shirt stippen / strepen (€3,99) - Deze printjes doen me wel erg denken aan de Amerikaanse vlag, lijkt tof! En, zeg nou eerlijk, voor €3,99 kun je zo'n top toch echt niet laten liggen?! 
  • Shirt met diverse prints in kruis (€14,99) - Ik heb nu al een top met kruis erop, maar deze ziet er ook zo leuk uit! Die leuke printjes in het ''kruis'', tof! 
  • Shirt met aztec print en franjes opzij (€5,99) - Een top met aztec print, hoe vet?! En die franjes maken het natuurlijk helemaal af ;) 
  • Shirt met bloemenprint (€12,99) - Weer een bloemenprintje, ze blijven leuk en zijn natuurlijk perfect voor in de zomer! 

  • Ombre top (€5,99) - Ombre, het blijft een trend! Deze kleuren vind ik heel leuk omdat ze zo zomers zijn. 
  • Koraalrode blouse (€7,99) - Blouses zijn altijd goed, en zo'n koraal kleurtje is natuurlijk ook nooit verkeerd... 
  • Witte blouse met studs op de kraag (€19,99) - Zo leuk, die studs op de kraag! En een witte blouse heb ik ook nog niet in mijn kast, dus dat is extra mooi. 
  • Top met aztec print en ritszakje (€19,99) - Weer een mooie top met aztec print en ook dat ritszakje vind ik heel cute!
  • Mouwloze ombre blouse met sterren op de schouder (€25,99) - Deze blouse zag ik een tijdje geleden in een shoplog van iemand en vanaf dat moment ben ik verliefd. Wat. Een. Leuke. Blouse! Mouwloos is natuurlijk heel handig voor in de zomer (wat zeg nou eerlijk: van denim blouses met lange mouwen heb je toch meer in je kast) en het ombre effect aan deze blouse vind ik ook geweldig. En dan maken de sterren op de schouder- en achterkant het al helemaal af! 
  • Armbanden met kruizen (€7,99) - Je hoeft helemaal niet gelovig te zijn om kruisen te dragen, zo ook ik vind het heel leuk om zulke sieraden te dragen. Dit armbandje vind ik daarom ook heel erg mooi. 
  • Ketting met klokje (€14,99) - Zo'n ketting met klokje staat niet alleen heel erg leuk - het is ook nog eens heel multifunctioneel! Het staat én heel leuk én je hebt ook nog eens de tijd, handig!
  • Kraag met studs (€9,99) - Je ziet de laatste tijd zóveel blouses met op de kraag studs, maar ook zo 'n kraagje los lijkt me wel heel erg handig. Hij zit niet vast aan een blouse en daarom mag je zelf weten waar je 'm bij gaat combineren!
  • Ring met studs / spikes (€6,99) - Studs / spikes vind ik helemaal geweldig, ook al denk ik wel dat als je met deze ring per ongeluk iemand aanraakt, je die gene wel pijn kan doen.. Haha!
  • Gehaakte collar ketting (€12,99) - Nog zo'n collar ketting, ze zijn super! 
En dit is dan nog maar een klein deel van de items van Bershka die ik heel erg tof vind, ook zijn er bij o.a. de broeken en schoenen hele leuke items te vinden! Maar, ik denk dat ik jullie nu wel genoeg heb laten zien dat ik helemaal fan ben geworden van de Bershka. Als ik 'm zie op vakantie (hopelijk!) stap ik er zeker even binnen en om daar dan ook hopelijk wat dingetjes van mijn wishlist te kopen.

Wat vinden jullie van Bershka?