Bye Nederland!

Hi iedereen!

Even dit 'kleine' artikel om jullie te vertellen dat ik vandaag op vakantie ga! Ik heb er zoveel zin in, maar ik ga het bloggen en jullie natuurlijk ook wel heel erg missen. Ik neem mijn iPod Touch (waar ik echt niet meer zonder kan!) natuurlijk mee, maar ik heb geen idee of ik op de campings ook WiFi heb en of het duur is. Als  ik wel WiFi heb (op de camping of bijvoorbeeld in de Mac Donalds) zie je dat zelf wel verschijnen, via Twitter (klik) probeer ik dan wat te tweeten en met Instagram (xMyrtheHoekstra) komen er dan misschien een paar foto's online (als de WiFi het tenminste goed doet).


In ieder geval, eerst blijven we een paar dagen in België (vlakbij Maastricht, daar gaan we waarschijnlijk ook shoppen!) en daarna reizen we door naar hartje Parijs, wiehoe! Hier blijven we iets minder dan week week, best lang dus! Hier heb ik vooral heel erg veel zin in, omdat ik er nog nooit ben geweest en er al zó veel over heb gehoord..


Daarna weten we niet waar we naartoe gaan, het kan zijn dat we nog in Frankrijk blijven, maar het kan ook zijn dat we naar Duitsland gaan, om daar de laatste dagen door te brengen.. Zo is de terugreis ook lang niet zo lang, en zijn we toch op veel plekken geweest ;-)

Dit was even een korte informatie post, zodat jullie weten dat ik niet snel kan reageren op jullie reactie's en ik dus voor een tijdje afwezig ben. Het is me niet gelukt om voor iedere dag een artikel in te plannen en daarom heb ik om de drie dagen er een artikel tussen gelaten, dus er zit afwisseling in. Bloglovin doet het sinds een paar dagen ook gewoon weer, dus daar ben ik heel erg blij mee.

Hieronder nog wat vakantiefoto's van de afgelopen jaren- en maanden:

 Old times! Volgens mij was dit in Duitsland, vorig jaar.. Ah, hoe veel je verandert in een jaar!

 Ook vorig jaar, maar waar?! Geen idee meer! Toen was ik nog een beugelbekkie, haha ;-) Oja, en ik had een heel andere stijl!

 In Alkmaar op een terrasje, haha!

 Alkmaar! Was zo mooi! <3

Borkum! Stiekem ben ik hier 2 weken geleden pas heen geweest voor een dagje met familie en was het eigenlijk helemaal geen vakantie... Maar, ik wilde deze foto toch even aan jullie laten zien :)

Waar ga jij naartoe op vakantie of ben je al op vakantie geweest? En als je niet op vakantie gaat, ga jij nog wat leuks doen deze vakantie of heb je al iets leuks gedaan in deze vakantie?