Dagje Borkum - random pictures

Me voor het strand! Ik sta er wel een beetje raar op en zoals je kunt zien was ik voordat de foto werd gemaakt ook al in het water geweest, haha!

Omdat mijn oma 80 jaar werd, gingen we, onze familie, ongeveer twee weken geleden, een dagje naar Borkum. Voor de gene wie niet weten wat Borkum is, het is een Duits eiland waar veel toeristen op af komen. Eerst moesten we ongeveer 50 minuten op de boot en werden vervolgens met een klein treintje naar het centrum gebracht. Hier brachten we een hele dag door (of: middag) door wat door het dorpje te lopen en naar het strand te gaan. Op de boot en in in Borkum zelf maakte ik een paar mooie foto's die ik ook wel graag met jullie wil delen.


Op de boot! 

Al in Borkum, bijna in iedere 'bekende' stad zijn er wel van zulke tassen te koop met de naam van die stad erop. Vind ik altijd wel schattig, dus maakte ik er een foto van, haha :-) 

 Op de achtergrond zie je de vuurtoren van Borkum. We zijn ook helemaal bovenop geklommen, na (volgens mij) 305 treden! Maar, het uitzicht wat je dan ziet is het zo waard om al die 305 treden te beklimmen ;-)

 Het strand! Het was zo mooi, met al die strandhuisjes...

 Nog meer strand...

 Zeemeeuw! Hij kwam heel vlak bij ons zitten, dus daar moest ik natuurlijk even een foto van maken! Check trouwens de lucht, het was die dag zo mooi weer.. We hadden echt geluk, het was de eerste dag na al die regenbuien dat de zon weer eens tevoorschijn kwam!

 <3

 Strand, strand, strand... 

 Dit was op de boot, de zon scheen zo prachtig op de zee, het glinsterde helemaal, zo mooi!

Je zag in de verte zeehonden! Je kon er niet verder bijkomen (alleen met zo'n rondtour op een boot, maar dat hebben wij niet gedaan), deze foto heb ik van heel ver af gemaakt. Wat zonder in-/uit zoomen?! 

Allemaal foto's gemaakt op de boot

Haha, gemaakt met het fish eye effect die standaard op de Canon Powershot zit, géweldig!


Ben jij wel eens in Borkum geweest en wat vinden jullie van de foto's?