Video / Frankrijk 2012!

Ik had 'm jullie al beloofd, mijn vakantie filmpje van dit jaar! Voordat we naar Frankrijk gingen, verbleven we ook een paar dagen in Belgiƫ, maar daar heb ik niets gefilmd, omdat het daar niet heel erg boeiend was, haha. Het filmpje duurde eerst wel twee keer zo lang, maar ik heb het filmpje wat ingekort zodat het niet saai werd om naar te kijken. Je ziet stukjes voorbijkomen van de Eiffeltoren, de Notre Dame (daar hebben we ook bovenop gestaan!) en ook van Normandiƫ zie je een paar kleine stukjes. Heel veel plezier met kijken!




Vergeet de video niet in HD te kijken!

Ik ben benieuwd wat jullie van het filmpje vonden, laat dat vooral achter in de comments! Ik heb het heel leuk gehad op vakantie en ik wil zeker weten nog een keer naar Parijs. Het was er zo mooi! 


Ben jij ook op vakantie geweest? Zo ja, waarheen? Zo niet, wat vond jij het leukste wat je in de vakantie hebt gedaan? Ik ben benieuwd!