Video | Back to School: haar, nagels én outfit!


Sorry dat er de laatste tijd niet veel artikels online zijn gekomen op IHBF, maar ik ben weer terug! School begint voor mij morgen weer, dus als ik dan weer in m'n ritme zit komt het (waarschijnlijk) helemaal goed met mijn blog en de artikels. Vanaf morgen weer normale artikels, voor nu heb ik nog een filmpje voor jullie! Daar zijn de laatste tijd wel veel van online gekomen, maar met school zal dat vast minder worden ;)

In dit filmpje laat ik een back to school look zien (haar, nagels en outfit). Ik laat expres geen make-up look zien, omdat daar al heel veel van online zijn gekomen en ik dat zelf gewoon minder leuk vind om te laten zien.  Veel plezier met kijken en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Vergeet de video niet in HD te kijken!

Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vonden, laat je mening achter in de comments! Kleed jij (etc) je op de eerste schooldag ook wat specialer of niet?