Stylepage Autumn!


Sinds een paar dagen is het dan Herfst, de koude maanden beginnen weer! Niet echt een pretje vind ik, we zitten toch niet echt te wachten op de regen, de bladeren die weer op de grond vallen, en het koude weer? Maar goed, gelukkig zijn er ook een paar voordelen aan de herfst, we kunnen ons weer lekker warm aankleden en dat natuurlijk in de allerleukste herfst trends. Dus, geen reden om koud te zijn! Kijk/lees snel verder op de volgende pagina om de stylepage van dit seizoen te bekijken...


1) Fabsugar 2) My Hot Shoes 3) Chicy 4) Fullah Sugah 5) Voguette 6) Boutique1 7) Essie 8) OPI 9) Nars

De stylepage van dit seizoen ziet er wat minder kleurrijk uit dan vorig seizoen (dûh), maar toch nog géweldig! Studs blijven dit seizoen nog steeds een grote rol spelen en ook bordeauxrood is maar niet weg te slaan. Bruin zie je natuurlijk iedere herfst ook weer terug, want die kleur hoeft ook helemaal niet saai te zijn. En wie dacht dat goud en donkerrood op je nagels alleen leuk staat met Kerst? Die heeft het in ieder geval goed mis! Een trui in de herfst en laarzen zijn ten slotte natuurlijk ook nooit te ontbreken in de herfst. Ik bedenk me nu dat een sjaal ook wel in het plaatje zou passen, maar die ben ik helemaal vergeten. Het liefst een tube sjaal, love that!   

Nu ik deze stylepage zie, heb ik stiekem best toch wel een beetje zin in de herfst, ik vind de warme kleuren heel mooi en kan dan ook niet wachten om ze te gaan dragen. De studs blijf ik ook een hele mooie trend vinden en de studs oorknopjes van nummer 6 staan dan ook al een tijdje op m'n wishlist. Of ik zo'n donkere lipstick als nummer 9 durf te dragen, weet ik zo nog niet, maar wat ik wel weet is dat ik de kleur te gek vind!

Wat zijn jouw favorieten uit de stylepage van dit seizoen? Ik ben benieuwd!