Outfit / Shorts in Autumn


Ja, jullie lezen het goed: een short aan in de herfst! Nee, ik heb geen blote benen (dûh, met dit koude weer), maar ik draag gewoon een panty! Want dat kan ook gewoon prima als het wat kouder is! Ik vind het altijd toch jammer als je twee seizoenen je shorts en rokjes/jurkjes in de kast moet laten hangen, dus daar is een panty/maillot heel geschikt voor. Deze outfit is lekker simpel en daarom ook goed geschikt voor school, wat ik ook heb gedaan. Ik heb mijn (redelijk) nieuwe boots bij deze outfit aangetrokken, omdat ik erg benieuwd was hoe het leek en daarnaast ook omdat ze gewoon heel warm zijn en ik van ze hou!



Mijn perzik kleurige blouse van H&M pak ik heel vaak bij een outfit, hij past gewoon bijna overal wel bij! Verder heb ik mijn 'Amerikaanse vlag' short (van de markt) aan en draag ik een zwarte blazer (H&M) over mijn blouse heen.


Verder droeg ik nog mijn nieuwe snor oorbellen (luvvvv!) van de Claire's, twee armbandjes (waaronder mijn nieuwe van Sans-Online! En het zwarte armbandje heb ik een keer gekregen) en dus mijn laarzen met studs (Ziengs). Ik droeg geen ringen of een ketting, wat best wel een uitzondering voor mij is, aangezien ik dat bijna altijd wel draag!


Op mijn ogen droeg ik een hele neutrale, bruine look, gemaakt met een bronzer palletje van Essence, maar bronzer kun je natuurlijk ook heel goed gebruiken als oogschaduw!

Wat vinden jullie van mijn outfit? En dragen jullie in de koude seizoenen (herfst/winter) ook wel eens een panty/maillot? Ik ben benieuwd!