De warmste sweaters voor het najaar!


We kunnen het niet meer ontkennen: het is Herfst! Leuk, of niet leuk; de warme truien, lange broeken en de nodige mutsen en sjaals worden weer uit de kast gehaald en zijn weer klaar om aangetrokken te worden. Ook de winkels liggen weer vol warme spullen, geen enkel zomer item meer te vinden! In de herfst, maar ook in de winter, is een sweater natuurlijk nooit verkeerd, dus ik heb voor jullie de allerleukste opgezocht. Klik snel op het 'lees verder' knopje om de truien te zien...



En terwijl ik dit nu typ, met een kopje thee voor m'n neus, heb ik toch wel weer zin in de koude dagen. Want, met zo'n warme trui kom je die zeker door! Vooral de snorrentrui (yay, moustache addict!) vind ik geweldig, en daarnaast vind ik zo'n beige trui met een printje (zoals de trui van la garconne) ook heel erg leuk. En een bordeauxrode trui zoals die van Own the Runway kan dan natuurlijk ook niet ontbreken in je kledingkast!



Ook wilde ik dit filmpje van Lana Del Rey nog bij dit artikel laten zien. Het heeft niets te maken met een trui (haha), maar ik vind Video Games gewoon een heel mooi nummer, en ook eigenlijk wel een heel mooi herfst nummer. In deze video zingt ze Video Games live, prachtig! <3

Welke trui vinden jullie het mooist en wat vinden jullie van Lana Del Rey?