Sneak Peek of My Life #7 Mijn oktober!


We zitten inmiddels al weer bijna in november (de tijd vliegt!) dus het wordt weer tijd voor een nieuwe Sneak Peek of My Life! Deze keer niet zoveel foto's, door school had ik het gewoon heel druk en dan ben ik (helaas) niet zoveel op Instagram te vinden. In ieder geval, afgelopen weken kleurden de bladeren van de bomen steeds meer oranje/bruin en werd het buiten al snel 'herfsteriger'. Het duurde lang voordat het eindelijk vakantie was, maar terwijl ik dit nu typ zit ik al heerlijk te genieten van de vakantie ^^! Kijk maar mee naar de foto's die ik heb gemaakt met mijn iPod (en bewerkt met Instagram) om jullie een kijkje te laten zien in mijn leven!

1 / Begin deze maand had ik een verjaardagsfeest van een vriendin van me, dat werd krullies! 2 / ^^

Iedere dag is er zo'n mooie zonsopgang als we (mijn tweelingzus en ik) fietsen! Iedere dag zien we weer hoe de zon opkomt, prettehhh! 


1 / Het Lush krantje was weer binnen! Ook al heb je de producten niet, het blijft geweldig om naar de nieuwe zeepjes en andere producten te kijken... <3 2 / En weer een mooie zonsopgang! Deze foto is net voordat de zon opkwam, de lucht was helemaal roze/paars!

1 / Nog een paar daagjes en dan eindelijk... vakantie! 2 / Mooi <3. De bladeren worden al langzamerhand allemaal oranje/bruin en dat vind ik altijd zo mooi aan de herfst!

1 / Slush Puppy! <3 2 / Pannenkoeken eten, dat was lang geleden!

1 / Het is nog lang geen Herfst hoor, zolang ik nog felle kleurtjes op mijn nagels gebruik ^^! 2 / Mooie herfstkleuren! 

Dit waren de foto's van afgelopen twee weken! Heb jij de afgelopen twee week nog wat leuks gedaan?