Collectieve shoplog met o.a. H&M, C&A en New Look



Yay, vandaag weer een filmpje! In dit filmpje laat ik een paar aankoopjes zien die ik de afgelopen tijd heb gekocht. Tijden weet ik niet precies, maar sommige dingen heb ik ook nog in de herfstvakantie gekocht, dus dat is alweer een lange tijd terug. Meh, je wil niet weten hoe vaak ik dit filmpje opnieuw in elkaar heb gezet en opnieuw heb geĆ¼pload. Movie Maker werkte niet mee, dus toen heb ik een paar andere bewerkingsprogramma's geprobeerd en uiteindelijk is het me gelukt. Maar goed, ik wens jullie veel plezier met kijken! De video duurt niet zo lang, ik vond het wel leuk om het eens zo te doen, hopelijk vinden jullie dit ook fijn(er) om te zien...


Hopelijk vinden jullie het leuk zo, ik vind in ieder geval van wel!

Hebben jullie de laatste tijd nog wat leuks geshopt?