Stylepage: hello december!

Hell Yeah, it's December! Dit jaar is zóóó onwijs snel gegaan, echt niet te geloven. Maaar, de maand is nog niet voorbij, nog 28 dagen (tenzij de wereld vergaat natuurlijk) waarin er weer een paar leuke feestdagen aankomen en de kerstvakantie komt ook steeds dichter bij. En dan natuurlijk de Primark, die ik eindelijk volgende week ga bezoeken! Ik kan nu al niet wachten... Omdat het 21 december winter wordt, heb ik weer veel warme items in de stylepage van deze maand zitten, kijk maar snel mee...



1) Romwe 2) BeYu 3) Matches 4) Barney's 5) Fashion Union 6) Own the Runway 7) Filthy Magic 8) Topshop 9) BeYu 10) Topshop 

Ik ben benieuwd wat jullie van de stylepage vinden, ik vind 'm in ieder geval heel leuk. Er zitten heel veel items bij die ik ook zo zou dragen. De laarzen vind ik vooral erg gaaf, het is dat ik dit najaar al laarzen had gekocht, anders had ik deze wel gekocht denk ik. Nu ik zo kijk lijkt het trouwens net alsof de schoen ook een hak heeft, dat had ik helemaal niet gezien! Naja, ik bedoel dan wel zonder hak, haha ;-). 

Voor de rest heb ik niet echt een absolute favoriet, alles is leuk! De army trend vind ik heel erg leuk, ik hoop ook bij Primark daar een aantal dingen van te vinden (vast wel). Studs blijf ik geweldig vinden dus die zie je ook weer bij twee items in deze stylepage en glitter (kerst) lakjes kunnen natuurlijk niet ontbreken in deze feestmaand. 

Wat vinden jullie van de stylepage van december en vinden jullie december ook een leuke maand? Ik ben benieuwd!