Outfit - met 'n snor

Zwart hemdje @ H&M / Blouse @ H&M / Zwarte broek @ H&M / Snorren sjaal @ PIECES / Boots @ Ziengs / Snorren oorknopjes @ CLAIRE'S

Yay - vandaag weer een outfit! Zoals je ziet al van een tijdje geleden, want je ziet geen sneeuw. Je ziet in deze outfit een paar van mijn 'nieuwe' items. Echt nieuw zijn ze allemaal niet meer, maar voor jullie wel! De zwarte broek en de snorren sjaal hebben jullie nog niet eerder gezien in een outfit of the day, vandaar. 

Ik heb mijn snorren sjaal op de 'lange' manier gecombineerd, dus maar één keer om m'n nek geslagen. Ik vind dit ook mooier,  als ik 'm twee keer om m'n nek  heb gedaan vind ik het toch niet zo mooi lijken (daar is de sjaal net wat te kort voor). Een tijdje geleden kocht ik de zwarte broek bij de H&M, ik had dringend een 'normale' broek nodig, want ik had alleen nog maar gekleurde broeken in mijn kast. Zo'n zwarte broek kun je gewoon overal wel bij dragen, dat is zo handig! 


De foto's heb ik trouwens gemaakt met gebruik van een statief, omdat mijn moeder die voor een fotocursus te leen had. Wat een handig ding zeg, zoals je al op de foto's zag, sta ik op meerdere plekken in de tuin en niet op één plek zoals dat in andere outfit foto's wel zo was. Laat maar weten of dit fijner is! 

Wat  vinden jullie van mijn outfit?