Want: Combat boots!


Ze staan al een tijdje op mijn wishlist - combat boots! Ik wist eerst niet dat ze ook een naam hadden, maar dat is dus wel zo: daar word het een stuk makkelijker van ;-). Combat boots zijn eigenlijk gewoon de Dr. Martens laarzen, maar dit seizoen zie je ook heel veel laarzen die net wat 'subtieler' zijn als de Dr. Martens. Hiermee bedoel ik dat de laarzen een wat minder dikke zool hebben en ook minder 'breed' zijn als de echte Dr. Martens. Klik snel op 'lees verder' als je verder wilt lezen!


Ik zal hieronder even een voorbeeld geven:


Beide laarzen vind ik heel erg leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de laarzen op het eerste plaatje (dus niet de Dr. Martens). Ik heb er niet echt een reden voor, ze zijn gewoon lekker comfy en staan wel bij iedere outfit. Als ik de laatste tijd naar fashion filmpjes kijk op Youtube, heeft bijna iedere fashion Youtuber (bijvoorbeeld Macbarbie07 of Stilababe09) wel zulke schoenen, en het staat zo mooi... Daarom laat ik hieronder wat inspiratie foto's aan jullie zien van Lookbook en We Heart it:










Weheartit

Als laatst heb ik nog een leuk filmpje voor jullie hoe je Combat Boots kunt combineren bij je kleding, ik zou zeggen; kijk 'm even!


Wat vinden jullie van combat boots? Laat je mening achter in de comments!