Sneak Peek of My Life #9

Yeah - weer tijd voor een nieuwe Sneak Peak of My Life! Deze keer wat later, omdat ik mijn iPod ook voor een tijdje kwijt was.. De home knop was namelijk kapot dus die moest opgestuurd worden. Gelukkig duurde het maar een weekje, dus na een weekje kon ik alweer Instagrammen, haha!  Ben je benieuwd wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt? Kijk dan snel verder!


Links: jaa, het werd December! Rechts: mooie nagellak van La Femme <3

Links: Nieuw seizoen van Plain Jane! Dat vind ik altijd zo'n leuk programma.. Rechts: En zo is mijn ombre haar nu (na het douchen), na ongeveer een halfjaar.. Het vervaagd wel, maar ik ben er nog steeds heel blij mee! 

Gezellig Sinterklaas vieren met de familie! Links: speculaastaart en rechts: cheesecake gemaakt door mijn tante! 

Links: cadeautjes uitpakken met de hele familie Rechts: dankjewel Sinterklaas! 

 Links: Nog een lange weg te gaan.. Maar toch altijd wel een mooie plek om een foto te maken ;) Dit was trouwens een dag voordat de sneeuw kwam, haha. Rechts: Christmas nails! 

Links: En toen lag er sneeuw, jeeey Rechts: poffertjes! <3 

Links: en nog meer sneeuw, yay! Rechts: Sinterklaas vieren op school, die zwarte piet surprise rechts is btw van mij, haha! Ik had niet de juiste kleuren dus toen werd het maar een piet met pastel kleuren ^^ 

Links: sneeuw op school! Rechts: Aaah! <3 

Links: After sneeuwballengevecht whaha! ^^ Rechts: Versiering in Bremen, prettehh!

Links: Woohoo, mijn eerste foto van de Primark, haha! Rechts: Aankoopjes.. Die jullie al in in mijn vorige shoplog zagen ;-)

Links: Nieuwe pyjama en pantoffels, zit heerlijk <3! Allemaal van de Primark. Rechts: Ook allemaal nieuw! De eerste (vanaf links) spike armband van Claire's, de rest van Primark.

Links: Glittery nagels, ik hou ervan in december! Rechts: krullen! Gewoon makkelijk gemaakt door voor het slapen een vlecht in mijn haar te doen en tada: je word wakker met krullen!

Links: Starbucks! Warme chocolademelk met caramel <3 Rechts: Yeah 12'12'12 12:12!

Links: New stuffff. Rechts: Taylor (Swift) was jarig! 13 is haar geluksgetal, dus we hadden allemaal een 13 op onze hand staan ;-)

Links: Red & Gold! Rechts: Winter Wonderland at school!

En dat waren de foto's van deze keer. Afgelopen weken kwam er dus eindelijk sneeuw, ging ik voor de eerste keer naar de Primark (en naar andere winkels), werd het officieel heel koud, is Sinterklaas geweest en kan iedereen niet wachten tot Kerst...

Hebben jullie de afgelopen weken nog wat leuks gedaan?