Shoplog: Primark!

Yay, vandaag mijn shoplog van Primark! Eindelijk ging ik er vorige week zaterdag voor de éérste keer heen. Ik ging naar het filliaal van Bremen toe, omdat dat het meest dichtbij voor mij is. Dit Primark filliaal zat in een winkelcentrum waar ook nog een boel andere leuke winkels (Claire's, H&M, New Yorker enz.) zaten, waar ik ook even een kijkje heb genomen. Ik heb naast Primark alleen wat bij Claire's geshopt, dus dat laat ik ook even zien. Klik maar snel op de 'lees verder' knop als je benieuwd bent wat ik heb gekocht... En let op, het is veel!

Let ten eerste even niet op de slechte foto's - het word gewoon veel te vroeg donker! Maar goed, daar gaat het niet om. Ik zat te twijfelen tussen foto's of een filmpje, maar uiteindelijk heb ik toch maar foto's gemaakt aangezien het ook heel veel tijd kost om het filmpje in elkaar te zetten en up te loaden. Verder naar de shoplog!

Spijkerjas Primark €19 // Trui met uil €16 // Kaki blouse met spikes €13

Bordeauxrode tube sjaal €6 // Statement ketting €5

Pyjama links en rechts bovenaan €10 // Pyjama midden €6 + €8 // Pantoffels €4

Rosé gouden spike armband Claire's €4,95 // Gouden spike armband Primark €3 // Papillotten en klittebandrollers beide €2 // Accessoires hanger (kapstok) €2

Zwarte panty €3 // Oorknopjes €3 // Elastiekje met gouden cuff €1,50 // Elastiekjes €1,50 

  Army broek €17 

En dit was het! Ik ben alleen mijn horloge vergeten op de foto te zetten, maar die kun je hier ook zien. En daarnaast nog sokken, maar de helft zat al in de was en dat leek me ook niet zo interessant om te zien, haha ^^.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn aankoopjes vinden, ik ben er in ieder geval heel erg blij mee! Ik vond het een heel geslaagde dag en kan niet wachten om nog een keer naar de Primark te gaan, haha. Het was wel heel druk maar daarnaast ook veel groter dan ik had gedacht, dus op zich viel het ook wel weer mee. Met het personeel kon ik niet echt goed opschieten, maar ik denk ook dat dat komt doordat ik ze niet goed kon verstaan (Bremen - Duitsland)...

Wat vinden jullie van mijn shoplog? En wat vind jij van de Primark? En ten slotte; heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt?