Favorieten / H&M Lente collectie 2013

Een paar dagen geleden zag ik dat H&M alweer met een lentecollectie kwam, terwijl we pas net 2012 in zijn gegaan en het nog noodzakelijk is om een warme trui te dragen. Toch werd ik wel gelijk vrolijk van de nieuwe collectie, omdat je bij deze items natuurlijk denkt aan de warme zomerdagen waar je alleen een hemdje en short hoeft te dragen, heerlijk! Maar voordat ik verderga, wil ik jullie een paar items uit deze collectie showen, kijk maar mee naar de collage die ik heb gemaakt! 



1) Blouse €14,95 2) Trui €19,95 3) Trui €19,95 4) Legging €9,95 5) Trui €19,95 6) Jack €39,95 7) Ring €4,95 8) Jack €49,95 9) Trui €14,95 10) Top €9,95 11) Armband €7,95 12) Blazer €29,95

Zo, dat was 'm! Ik vind de lentecollectie van dit jaar erg leuk, zoals je kan zien aan de collage zie je dit voorjaar ook mint weer, wat ik heel erg leuk vind omdat ik het een hele mooie kleur vind. Ook de bloemen trend is er natuurlijk weer, en daarnaast gaan de winter truien ook mee, alleen veranderen ze in minder dikke truien en vrolijke kleurtjes. De streepjes en de aztec trend gaan ook weer mee met de lente, dus dat is ook mooi. En dan natuurlijk de parka niet te vergeten, vooral leuk met die leren mouwen! 

Wat vind jij van de lentecollectie van H&M?