Love: army trend + hoe te combineren (3 outfits)?

Ik houuu van kaki kleuren en legerprintjes, oftewel de army trend. Een paar jaar geleden was de kaki kleur helemaal hot, en nu is daar ook nog de legerprint bij gekomen. Hoewel ik het een paar maanden geleden nog afschuwde (het lijkt namelijk net alsof je je wil verbergen), hoe leuk vind ik de trend nu. Lekker stoer en ook heel goed te combineren, daar hou ik van. Daarom maak ik er speciaal een artikel over, met een paar leuke army items en daarnaast ook nog 3 setjes, want: hoe moet je deze kledingstukken combineren?



1) Object 2) H&M 3) Chicnova 4) Romwe 5) Topshop 6) Topshop 7) H&M 8) Asos

Laten we beginnen met een paar 'army' kledingitems, deze vind ik allemaal heel erg leuk! Een camo jacket staat nog op mijn wishlist (er komt steeds meer bij, haha) en een legerbroek heb ik al. Ik heb ook al een kaki blouse, luf it! Bij nummer 2, 3 & 7 vind ik de details bij de schouders ook heel erg leuk, dat maakt het kledingstuk toch net wat specialer. 

Dan nu op naar de outfits die ik heb gemaakt met deze kledingitems, kijk maar mee! 

Het eerste setje heb ik gemaakt met het camo jacket, dit vind ik zo'n leuk jasje! Maakt gelijk de outfit veel stoerder. Over stoer gesproken, ik heb de outfit ook alleen maar gecombineerd met stoere dingen. Een wit shirt met zwart kruis, een spijker gilet met destroyed schouders en stoere Steve Madden laarsjes (met studs!). Dat is allemaal heel druk, dus ik heb er een zwarte broek bij gedaan en een leuke bordeauxrode tube sjaal.

Het tweede setje heb ik gemaakt met een kaki broek. Ik wilde er graag een gestreepte sweater bij combineren, dus daarom ben ik niet voor een 'echte' army pants gegaan. Ach, dit vind ik ook heel erg leuk! Ik heb bij dit setje alweer combat boots gecombineerd, omdat ik daar van hou. Verder nog een leuke zonnebril, een stoer 'cross' armbandje en een bijpassend nagellakje van OPI, in de kleur 'Just Spotted The Liza'.

Dan het laatste setje: weer met 'army' pants! Maar dit keer de 'echte', die ik toch net wat leuker vind dan alleen de kaki kleur. Ik heb de broek simpel gecombineerd met een grijze top en stoerder gemaakt met een zwart leren jasje. Nog een leuke riem erbij en wat (gouden) sieraden, en je outfit is af! Oh nee, ik merk nu dat ik de schoenen ben vergeten.. Oeps! Bij zo'n outfit kun je ook weer leuke boots dragen, of een leuk paar hakken als je daar van houdt.

Dit waren de setjes, ik ben benieuwd welke jullie het leukst vinden! Mijn voorkeur gaat uit naar setje 1, omdat ik de camo jacket en de laarzen helemaal te gek vind. Welk setje vinden jullie het leukst en wat vinden jullie van de 'army' trend?