What's on my way? - Steve Madden look-a-like laarzen + twee iPod hoesjes!

Ik houd van internetshoppen, dus soms kan ik het gewoon niet laten om wat te bestellen wat ik heel erg leuk vind. Dat was laatst weer zo, ik zag hééle mooie laarzen en daarnaast wilde ik ook al een hele tijd nieuwe iPod hoesjes bestellen. Voor beide ben ik nu geslaagd, kijk maar mee wat ik bestelde! What's on my way? 

  • Steve Madden 'Madden-Girl' zwarte laarzen met studs (Intreza€69,99 €35,00 - Jaaa, een koopje! Deze laarzen zag ik een tijdje geleden in een 'shoplog' video van Sanne (die ze bij de Dolcis had gekocht) en vervolgens ben ik naar de twee Dolcis fillialen geweest die hier zitten, maar de laarzen waren helaas bij beide uitverkocht. En toen zag ik de laarzen ook op Intreza staan, ik was zo happy! De meningen zijn verdeeld over deze webshop, maar omdat ik deze laarzen zó graag wilde hebben, heb ik ze toch maar besteld. En stiekem kon ik het ook gewoon niet laten door de prijs, dit is gewoon de helft!
  • American Flag hoesje (Mini in the box) €2,57 - Ik ben geen voorstander van 'harde' hoesjes, omdat deze naar mijn mening de iPod minder goed beschermen (als die valt bijvoorbeeld), maar deze wilde ik wel heel graag hebben. Ik vind het tof dat het net lijkt alsof het hoesje vies is, lekker nonchalant. Ik kan niet wachten tot ik deze binnen heb!
  • Roze casettebandje (Mini in the box) €2,93 - En dit is dan weer een siliconen hoesje. Zo'n casette bandje wil ik ook al heel lang, maar ik zag 'm alleen maar voor de iPhone. Toen ik ook op deze webshop een casettebandje hoesje tegenkwam! Die moest ik natuurlijk hebben. Er waren verschillende kleuren (bruin, blauw, paars, zwart en wit) maar daar vond ik roze toch wel de mooiste kleur van. Ook van dit hoesje kan ik niet wachten tot ik 'm binnen heb, maar wachten zou wel moeten.. De prijzen zijn namelijk niet voor niets zo laag, de hoesjes komen uit China dus het duurt 10 - 20 dagen voordat ze binnenkomen. Maar, je betaalt geen verzendkosten, dat is wel heel fijn! 
Wanneer ik mijn bestelde spulletjes binnen heb, kunnen jullie daar natuurlijk een artikel over verwachten? Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En heb jij de laatste tijd nog wat leuks gekocht?