Rimmel London 60 Seconds lakjes

Vorige week zaterdag, toen ik een bloggersmeeting in Groningen had, heb ik ook een paar dingetjes gekocht. Onder andere deze drie lakjes van Rimmel London, bij Aktie Maxi. Lakjes van Rimmel London kosten meestal wel tussen de €7 en €8, maar bij deze winkel waren ze heel (met de nadruk op heel) cheap! De lakjes waren namelijk te koop voor €1 per drie. Dit betekent dat ik voor 3 mooie lakjes van Rimmel maar €1 heb betaald, waaat? Dit moest ik natuurlijk even testen.

De lakjes lagen in een grote bak, samen met nog veel meer lakjes van Rimmel. Ze verkochten er ook nog foundations van Rimmel en allerlei make-up producten van Nivea voor een klein prijsje. In de bak zaten ook 'mindere' lakjes, die wat viezig waren en er niet zo mooi uitzagen, maar daarnaast ook hele mooie lakjes, zoals de kleurtjes die ik gekozen heb.

Ik heb voor de kleuren '622 Star Kissed', '631 Starlett' en '876 Fusion' gekozen. Star Kissed is een schattig roze lakje met paarse glitters erin. Het lakje lijkt wel wat op een aardbeiensmoothie, het lakje doet me dan ook heel erg denken aan de zomer. Starlett is een wat donker roze kleurtje met veel glitters. Ook van dit lakje werd ik heel erg vrolijk in de winkel, dus besloot ik deze ook mee te nemen. Ten slotte nam ik ook nog Fusion mee, een mooie blauwe/groene kleur. Deze kreeg ook snel mijn aandacht, omdat er vooral roze lakjes in de bak lagen. Zo'n lakje heb ik ook nog niet, dus deze nam ik ook mee.


De swatches
Star Kissed en Fushion dekken beide in twee laagjes, Starlett heeft wel 3 - 4 laagjes nodig om goed te dekken. Ik denk dat je Scarlett ook wel goed kunt gebruiken als een topcoat, om 'm bijvoorbeeld over je zwarte nagellak te dragen. Zoals je ziet op het nagelwiel en op mijn nagel lakt Fushion wel wat streperig, dat vind ik wel wat jammer. Ik ben wel te spreken over alle drie de kwastjes, die is smal en werkt erg fijn. Ik ben dus heel tevreden over deze lakjes van Rimmel, en zeker voor €0,33 per stuk!

Conclusie
Ik kan jullie deze lakjes zeker aanraden, het zijn misschien niet de beste lakjes maar voor €0,33 hoeft dat ook zeker niet. Dus als je een keer in Groningen bent, raad ik je ook zeker aan om eens een kijkje te nemen bij Aktie Maxi. Het lijkt wel wat op de Op=Op voordeelshop, alleen dan wat rommeliger. In eerste instantie zie je misschien geen mooie lakjes, maar als je goed zoekt vind je vast wel een paar mooie, net zoals ik! De Aktie Maxi zit tegenover de vismarkt.


Informatie
Prijs: €0,33 per stuk
Inhoud: 8 ml per lakje
Winkel: Aktie Maxi in Groningen
Pluspunten: mooie kleurtjes, verpakking/kwastje is fijn
Minpunten: Scarlett dekt pas in 3-4 laagjes en Fusion lakt wat streperig

Wat vinden jullie van deze lakjes en heb jij ook wel eens meegemaakt dat je producten van een 'duur' merk heel goedkoop hebt gekocht?