Happy Birthday to me!

Yay, vandaag ben ik jarig! Het is een maandag en ik moet vandaag naar school, maar toch probeer ik er een feestje van te maken, haha. Ik heb mijn verjaardag gisteren al gevierd met familie en dat ga ik binnenkort ook met vriendinnen doen. Als jullie het leuk vinden om te zien, kan ik ook laten zien wat ik heb gekregen, maar het meeste is geld dus dit zal niet heel speciaal zijn.

Deze week ga ik vooral veel aftellen naar de meivakantie en dan vooral naar zaterdag, dan ga ik met drie vriendinnen naar de Primark in Almere! Eindelijk weer na ongeveer een halfjaartje. Ik hoop dat ik hier goed kan slagen. En in de meivakantie ga ik vooral veel bijkomen van school. Heerlijk, even geen school.

Aangezien de winactie van Sans-Online tot vandaag liep, ga ik ook gelijk in dit artikel de winnares bekendmaken. De winnares van de €25 shoptegoed bij Sans-Online is geworden.. TROMGEROFFEL.... MANDY! Gefeliciteerd Mandy! Ik stuur je een mailtje.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag! En wat gaan jullie in de meivakantie doen?