OUTFIT: highwaisted shorts

Laatst kocht ik een nieuwe highwaisted short bij de H&M. Deze zocht ik al een tijdje en nu heb ik 'm dan eindelijk. Ik kocht 'm voor in de zomer, maar ook nu kan ik 'm prima dragen met een panty eronder. In deze outfit combineer ik 'm met een mouwloos blouseje (wel een vestje erover natuurlijk), panty en All Stars. Een simpele outfit, maar toch wilde ik 'm graag aan jullie laten zien.



Ik combineerde mijn mint blouse van de H&M met een zwart vestje van de H&M en mijn gouden statement ketting van de Primark. Pas nu kom ik erachter dat ik heel veel van de H&M aan heb, maar dat is dan maar zo. De short komt namelijk ook van de H&M. Ik kon nog niet zonder jas naar buiten, dus hier heb ik mijn parka van de New Look aan. De panty komt van de Primark.

De short heeft veel verschillende details. Hij heeft vier knopen, wat ik wel grappig vond aangezien het lijkt alsof er maar een knoop is. Aan de onderkant van de short zitten rafeltjes en ook op de short zelf zitten een paar beschadigingen, die de short stoerder maken, i like. Op de zijkanten zie je ook allemaal (roze) vlekken.

Ten slotte draag ik nog twee simpele armbandjes, mijn vriendschapsarmbandje van de H&M en een armbandje uit een souvenir winkeltje uit Parijs. En ik droeg mijn S. Oliver schoenen, die ik al een hele tijd niet meer had aangehad.

Wat vinden jullie van mijn outfit? En hou zou jij een highwaisted short combineren?