Mijn (beauty, fashion en random) favorieten van Maart! '13

Wow, het is alweer April, de tijd gaat zo snel! Maart was voor mij niet zo'n bijzondere maand qua favorieten, ik heb wel wat dingetjes geshopt maar niet veel. Ik heb net zoals vorige maand weer een paar lente producten bij mijn favorieten zitten, want we blijven hopen op lekker weer, hopelijk gaat dat in April wel gebeuren. Net zoals vorige maand laat ik mijn beauty favorieten zien, maar daarnaast ook mij fashion- en random favorieten van vorige maand. Nieuwsgierig? Kijk dan maar snel op de volgende pagina!


Beauty

Ik heb in maart niet zoveel beautyproducten gekocht, alleen de Essence (witte) fixing compact powder is nieuw. Deze kocht ik omdat mijn vorige compact powder op was en het tijd was voor een nieuwe. Ik had hier wel positieve reviews over gelezen, dus nam ik deze mee om te proberen. Hier komt nog een review van. De vloeibare concealer van Essence zat ook al in de favorieten van februari, maar deze gebruik ik nog steeds iedere dag en ik kan er niet meer zonder! Het andere cream concealer palletje van Essence zit ook bij mijn favorieten, deze gebruik ik ook bijna iedere dag en die vind ik ook heel erg fijn. Over de blush van H&M zagen jullie laatst ook al een review, alleen al de buitenkant van de blush is prachtig, maar ook vind ik 'm heel erg mooi staan. Dan nog mijn cleansing gel van de Kruidvat, deze heb ik de laatste tijd veel gebruikt onder de douche, dit werkt lekker gemakkelijk en na gebruik voelt mijn gezicht heel zacht aan. En ten slotte drie zomerse lakjes van Gosh, NYC en Max (Action).

Fashion

Dit zijn twee kledingstukken die ik in maart heb gekocht en met beide ben ik heel erg blij. Zo'n witte top stond al een tijdje op mijn wishlist, omdat je 'm overal bij kunt combineren en wit natuurlijk altijd goed is. Een highwasited short wilde ik ook al heel erg lang, en deze vind ik perfect! Hij is ook nog stoerder door die 'beschadigingen' en vlekken (wat natuurlijk zo hoort). Beide kledingstukken komen van de H&M.

Random

Ten slotte mijn 'random' favorieten. Op de foto zie je een notitieboekje van de Action, waar ik de laatste tijd al veel in heb geschreven en waar ik heel blij mee ben. Daarnaast tapejes die ook van de Action komen, ze kosten maar €0,79 per twee dus die kon ik echt niet laten liggen. En dan nog een gewichtje (die óók van de Action komt), deze heb ik gekocht omdat ik de 30 day shred ook aan wil gaan. Wanneer heb ik dit schrijf heb ik een dag gedaan, en het ging wel goed. Ik denk wel dat ik morgen spierpijn heb, haha!

Dan weer twee liedjes waar ik in de maand maart veel naar heb geluisterd:

Marieke - Impossible/I Won't Give Up (cover)
Marieke ken je waarschijnlijk wel van haar blog, Fanilla, en anders ken je haar nu! Ze heeft een hele leuke blog en daarnaast zingt ze ook nog eens prachtig. Even een shout-out voor haar, want ik kreeg echt kippenvel toen ze Impossible zong. Kijk het filmpje dus zeker als je 'm nog niet gezien hebt!

Julia Sheer - When You Were My Man (cover)
Deze cover van When You Were My man (origineel van Bruno Mars) heb ik in maart ook heel veel gedraaid. Ik vind sowieso dat Julia Sheer elk liedje prachtig covert (is dat een woord?), zo ook dit liedje.

En dit waren mijn favorieten van afgelopen maand, februari! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien/lezen.Wat zijn jouw beauty, fashion en random favorieten van februari? Laat maar achter in de comments!