14 random outfits #1

Naast de outfits die af en toe op mijn blog komen, vind ik het ook leuk om af en toe een simpele outfit te laten zien. En dan niet één, maar meerdere in een blogpost. Dit hebben jullie al gezien in filmpjes, maar het leek me ook wel leuk om te doen in een artikel. Ik zag het bij onder andere Lizzy (ik heb het ook voornamelijk van haar, dus de credits gaan ook naar haar en haar blog) en zo besloot ik om het ook te gaan doen. Afgelopen tijd maakte ik met mijn iPod een paar foto's van mijn outfits, kijk maar mee:

Outfit 1: Dit was twee dagen nadat ik naar de Primark was geweest, dus ik moest natuurlijk mijn nieuwe kleren aan. Ik draag een grijze broek van de Primark en de spijkerblouse (kun je niet goed zien, maar die draag ik onder de trui) komt ook van de Primark. Ik wilde er graag lage schoenen bij aan doen, maar de enige lage schoenen die ik had waren deze oude van Schoenenreus (volgens mij?). Later op de dag kreeg ik het wat kouder dus besloot ik om er een trui over te dragen, ook deze komt van Primark (hoezo veel Primark?).

Outfit 2: Waarschijnlijk was je er al achter, maar dit droeg ik op Koninginnedag. De blouse kocht ik zo'n twee jaar geleden bij de H&M en draag ik eigenlijk nooit, alleen op zulke dagen. Eigenlijk best jammer, omdat ik het wel vind kunnen zo. Ik combineerde de blouse met mijn nieuwe spijkerbroek van de Primark en S. Oliver schoenen.

Outfit 3: Deze foto nam ik vlak voordat ik s'avonds met een paar vriendinnen naar de bioscoop ging (Safe Haven), dus daarom is ie van wat mindere kwaliteit. Ik had die dag net mijn ''All Stars'' van de New Look binnen dus die moest ik natuurlijk gelijk dragen. Ik droeg mijn spijkerbroek van de Primark weer en een donkerblauwe blouse van de H&M. En om het af te maken mijn neonroze statement ketting en armbanden van de Primark.


Outfit 4: Deze hebben jullie ook al in de outfit van laatst kunnen zien. Het was nog wat te koud voor blote benen, dus ik ging voor mijn geliefde high waisted shorts met een panty. Natuurlijk mijn ''All Stars'' van New Look eronder. Ik droeg mijn witte top met zwarte stippen van New Yorker, een donkerblauwe vest eroverheen van Kruidvat en natuurlijk mijn ketting van de Primark (+ armbanden). 

Outfit 5: Ik droeg weer eens mijn grijze broek van de Primark, voor het eerst met deze schoenen. Ik combineerde het simpel met deze top met strepen van Pieces (Sans-Online) en deze bordeauxrode vest van H&M. Oja, en armbandjes waarvan jullie nu wel weten waar ze vandaan komen. 

Outfit 6: Dit was de eerste keer dat ik mijn nieuwe roze shorts van Primark droeg, ik zat te twijfelen hoe ik 'm moest combineren, uiteindelijk combineerde ik 'm met een blauwe blouse (die blauwe kleur komt ook in de shorts terug). Ik vind dit niet de perfecte combinatie, maar ik vond het wel gaan. Ik droeg er natuurlijk een panty bij en mijn ''All Stars'', die een beetje te veel voorkomen (beetje maar!).


Outfit 7: En weer drie outfits met mijn ''All Stars'', haha oeps.. Maar goed, op de eerste outfit was het 's morgens redelijk koud, en 's middags zo'n 20 graden, dus ik zat te twijfelen over wat ik aan moest. Uiteindelijk ging ik voor mijn grijze broek van de Primark, een mint mouwloze blouse van H&M eroverheen en daar weer over een spijkerjas van de Primark. Op school deed ik de spijkerjas uit.

Outfit 8: Hier droeg ik mijn high waisted spijkershort van de H&M weer eens. Ik combineerde 'm met de top met leren details van de Zara, mijn neon statement ketting van de Primark, en natuurlijk mijn panty + schoenen.

Outfit 9: Dit is niet mijn beste outfit (net wat teveel zwart naar mijn mening), maar ik heb er toch een foto van gemaakt. Hier droeg ik mijn zwarte broek van de H&M, mijn kruisjesblouse van de H&M en mijn ''All Stars''. Niet zo veel sieraden, ik droeg alleen mijn statement ketting van de Primark maar die is op de foto niet heel goed te zien.


Outfit 10: Yes, wat meer afwisseling in schoenen! De eerste outfit is eigenlijk precies hetzelfde als outfit 8, maar dan met een andere short, namelijk deze roze van de Primark. Ook draag ik een andere ketting, dit is een ketting met klok eraan (die het ook echt doet, handig!), die ik laatst heb gewonnen bij Brechtje.

Outfit 11: Ik had zin om mijn kruis top weer eens te dragen, dus dat deed ik ook. Ik combineerde 'm met mijn lichte spijkerbroek van de Primark en een simpele bordeauxrode vest van de H&M. Oja, en mijn combat boots van Dolcis. Ik houd van deze outfits, ze zijn niet zo heel bijzonder (ik draag ook geen sieraden), maar het zit heerlijk en staat ook nog eens leuk.

Outfit 12: Toen het na een paar dagen lekker weer weer wat kouder werd (helaas), kon ik mijn spijkerblouse van de Primark weer aan. Hier combineerde ik 'm met mijn grijze broek, mijn lage laarsjes met studs van Ziengs en ten slotte mijn bordeauxrode sjaal van Primark.


Outfit 13: En dan de laatste twee outfits. Ik wilde mijn bordeauxrode broek van de H&M weer eens dragen, dus dat deed ik ook. Ik combineerde de broek met mijn combat boots van de Dolcis en mijn spijkerblouse van de H&M. Die dag had ik niet zoveel zin in sieraden, dus dat deed ik ook niet.

Outfit 14: Eigenlijk vind ik deze blouse meer wat voor de herfst/winter door de donkere kleur, maar aangezien het deze dagen alleen maar regende besloot ik 'm toch maar aan te doen, want ik vind 'm wel heel erg leuk! Ik combineerde de blouse (van Primark) met een korte, zwarte blazer van de H&M, mijn lichte spijkerbroek van de Primark en mijn lage laarsjes met studs van Ziengs.

En dit waren de outfits! Het lijkt mij wel leuk om dit vaker te laten zien, als jullie dit ook leuk lijkt, laat maar weten in de comments! Nu ik zo terugkijk naar mijn outfits valt het me wel op dat ik bijna alleen maar H&M en Primark kleding- en sieraden draag, wow.. Maar goed, ik vind het wel leuk om te zien wat ik de afgelopen twee week allemaal heb gedragen, en als ik geen inspiratie heb 's morgens, kijk ik graag naar deze outfits terug, zodat ik er gemakkelijk een kan kiezen.

Wat vinden jullie van deze rubriek en van mijn outfits? Welke outfit is jouw favoriet?