Mijn verjaardagscadeautjes!

Alweer een maand gelezen, 22 april, werd ik 15 jaar! En daarom laat ik in dit artikel zien wat ik allemaal heb gekregen. Het is inderdaad erg laat, maar dat komt omdat ik mijn verjaardag nog niet heb gevierd met vriendinnen, waardoor ik alleen maar de cadeautjes van mijn familie laat zien. Mijn tweelingzusje en ik gaan onze verjaardag pas in de zomer vieren, dus ik dacht: ik laat het toch maar zien. Het zijn niet heel veel cadeautjes, dat komt omdat ik voornamelijk geld heb gekregen van familie. Goed, kijk maar mee naar de cadeautjes die ik kreeg!

Van mijn ouders kreeg ik naast geld deze twee leuke dingen. Eerst zie je het Miss Lipgloss aka Cynthia ''Beauty'' boek. Deze kwam 10 april al uit en ik was er heel benieuwd naar. Ik heb het boek nu al een tijdje en ik ben er heel erg blij mee! Het boek is erg leuk geschreven en er zitten ook hele handige tips in. Links zie je de schoenen die ik kreeg. Neppe All Stars van New Look! Zoals je ziet heb ik ze al aardig vaak gedragen, oeps.. Deze stonden ook al een tijdje op mijn wishlist, en ook hebben jullie ze al in een outfit artikel gezien.

Naast de cadeau's van mijn ouders kreeg ik ook deze twee cadeautjes van schatjes Jessy en Gerrianne! Van Jessy kreeg ik de Ed Sheeran CD, hier ben ik zó blij mee! En rechts zie je een spaarvarkentje die ik van Gerrianne kreeg, ze had mijn blog goed doorgelezen en ze had gelezen dat ik niet goed was in sparen, dus daarom gaf ze me dit spaarvarkentje. Leuk en origineel cadeau, nu kan ik alle losse 5, 10- en 20 centen erin doen en uiteindelijk heb ik dan wat geld gespaard. Kijk ook zeker even op de leuke blogs van Jessy en Gerrianne als je die nog niet kende, als je op hun naam klikt kom je er.

En dit waren alle cadeautjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag1 Ik ben heel blij met alles wat ik heb gekregen, en hierbij bedank ik Jessy en Gerrianne nog een keer, want ik vind het zo lief dat ze aan mijn verjaardag dachten. Wanneer ik mijn verjaardag met vriendinnen heb gevierd, kan ik die cadeautjes ook nog wel laten zien in een apart artikel, maar aangezien het dan al een paar maanden na mijn verjaardag is, weet ik niet of dit leuk is om te zien. Laat maar weten wat jullie daarvan vinden!

Wat vinden jullie van mijn verjaardagscadeautjes? En wanneer ben jij jarig?