FAVORIETEN: April '13

Het is alweer 3 mei, de maand april is alweer voorbij! Net zoals vorige maanden ging de maand april ook zo snel voorbij. Vorige maand was ik jarig en ook ben ik in de meivakantie al naar Almere geweest (de shoplog is al online), dus hier heb ik een paar favorieten van. Ik heb vorige maand niet zoveel aan make-up gekocht, daarom is het make-up gedeelte deze keer niet zo groot. Lees snel verder op de volgende pagina als je mijn april favorieten wilt zien...

...om te beginnen met make-up. Ik kocht deze maand alleen deze neon lakjes van Casuelle. En sinds dat ik ze heb, heb ik ook geen andere nagellak meer gedragen! Ik vind ze helemaal geweldig, het zijn echt de perfecte neon lakjes. Als je ze dus ziet liggen bij de Intertoys of de Douglas, raad ik je zeker aan om ze mee te nemen. Dan twee blushes die ik heb 'herontdekt', je ziet een roze cream blush van Catrice (C02 Picked Cherry Blossoms) en een MAC blush (C22 Crew). Beide komen uit een LE collectie. Ten slotte nog mijn vloeibare concealer van Essence die al meerdere keren bij mijn favorieten zag, het is echt een geweldige concealer.

Dan fashion. Hier zie je alleen een accessoire, namelijk deze neonroze statement ketting van de Primark. Aangezien ik pas drie dagen geleden naar de Primark ben geweest, heb ik nog niet alles kunnen dragen, maar deze ketting heb ik wel bijna alle dagen gedragen. Ik ben er zo blij mee! Hij kostte trouwens vijf euro.

Dan als laatste, mijn random favorieten. Links zie je het 'Beauty' boek van Cynthia, ook wel Miss Lipgloss. Jullie bloggers weten vast allemaal dat ze in april een eigen boek heeft uitgebracht en deze moest ik als beautyblogger natuurlijk ook hebben. Ik kreeg 'm op mijn verjaardag en ik ben er zo blij mee! Over mijn verjaardagscadeautjes komt trouwens ook nog een apart artikel, maar ik heb mijn verjaardag nog niet met vriendinnen gevierd dus dat moet ik dan eerst doen.

Links zie je twee CD's, namelijk die van Passenger en Ed Sheeran. 'All the little lights' van Passenger heb ik de laatste tijd echt grijs gedragen. Voordat mijn ouders deze CD kochten (hij is eigenlijk ook van hen) kende ik eigenlijk alleen 'Let her go' van Passenger, maar al zijn liedjes zijn mooi. Toen ik van Jessy '+' van Ed Sheeran kreeg was ik superblij, deze stond al een tijdje op mijn wishlist en ik heb 'm sinds dat ik 'm heb iedere dag wel geluisterd.

En dan als laatste, liedjes! Naast mijn CD's van Passenger en Ed Sheeran heb ik ook deze liedjes veel geluisterd de afgelopen maand:


Mirrors - Justin Timberlake (Sam Tsui & Kurt Schneider cover) 
Ook de echte versie vind ik mooi, maar deze cover vind ik toch net wat mooier. Echt heel mooi gezongen!


Gome & Get It - Selena Gomez (Tiffany, Tyler & Chester cover)
Eerlijk gezegd heb ik de originele versie van 'Come & Get It' van Selena Gomez nog nooit geluisterd, dat moet ik toch maar eens doen. Ik heb al wel heel veel covers van dit liedje gehoord, en ik vind het een heel mooi liedje! Dit is mijn favoriet, van Tiffany, Tyler en Chester.

Wat zijn jouw favorieten van de vorige maand, april?