SHOPLOG: Primark en meer



Jaaa, hier is ie dan: mijn shoplog van Primark! Althans, dat is het grootste deel. Naast mijn Primark aankopen laat ik ook nog zien wat ik vorige week kocht tijdens de tweede bloggersmeet in Groningen en laat ik een ketting van Sans-Online zien die ik ook laatst heb besteld. Maar, het meest blij ben ik toch wel met mijn Primark aankopen. Ondanks dat ik redelijk snel praat en snel door ga in het filmpje, is het filmpje alsnog 12 minuten geworden. Hopelijk kijken jullie 'm helemaal uit, dat zou ik heel leuk vinden!

Afgelopen zaterdag, op de eerste dag van de vakantie, ging ik met twee vriendinnen en mijn tweelingzusje naar Almere. Het treinreizen was heel vervelend, want de trein van Groningen naar Almere en andersom was hélemaal vol. Daardoor moesten we de heenreis de hele tijd staat en op de terugreis konden we gelukkig klapstoeltjes vinden waar we konden zitten, dat voelde toen echt als luxe voor ons, haha.


Maar goed, dit was de eerste keer Almere voor ons en ook zonder ouders, dus het was best spannend. Maar het was eigenlijk heel makkelijk, toen we het station van Almere uitliepen zagen we de Primark al, waar we eerst zo'n 3 uur zijn geweest. Vervolgens gingen we wat eten (we hadden HONGER!) en daarna zijn we door gegaan met winkelen in de stad zelf. Het is best wel makkelijk om als 'nieuweling' daar te winkelen, alle winkels zijn heel gemakkelijk te vinden vanuit het station, alles zit gewoon in één straat met daar omheen een paar zijstraatjes. Misschien zijn er nog wel veel leuke winkels die we gemist hebben, maar we waren al zo moe na Primark dat we alleen nog wat winkels hebben bezocht die bij ons in Groningen niet in de buurt zitten.

Oke genoeg, hieronder kun je nog een paar foto's van mijn aankoopjes zien. Als je geen tijd hebt om het filmpje te kijken of als je er gewoon geen zin in hebt, dan kun je ze hieronder nog bekijken:

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En hebben julie de afgelopen tijd nog wat leuks geshopt?