Leuke zomer items bij Esprit!

Toen ik laatst een kijkje nam op de webshop van Esprit zag ik dat ze best leuke dingen hadden. Ik dacht altijd dat de kleding van Esprit niet zo mijn ding was, maar toen ik een kijkje nam viel het me nog best mee. Ik zag hele leuke en vrolijke lente/zomer kleding in de webshop, waar ik helemaal blij van werd. Ik zag vooral veel pastel kleuren, maar ook veel items met prints. Wat me ook opviel was dat Esprit zich heel goed aan de trends houdt: links staat een overzicht van de trends op dit moment en als je op een trend klikt vind je daar allemaal items van. Zo kun je bijvoorbeeld klikken op 'black and white' en 'let's lace it!' (kant). Ik heb mijn favoriete items van Esprit opgezocht in vier categorieën (shirts, jurkjes, broeken en sieraden). Kijk maar mee!

Toen ik bij de shirts keek, viel het me gelijk op dat er heel veel mooie pastel kleurtjes waren. Vooral mint, zoals je ook bij mijn favorieten ziet. Mint is een van mijn favoriete kleuren in de lente/zomer, dus dit vind ik natuurlijk niet erg. Het eerste en derde shirt hebben een leuke print, ik ben het helemaal eens met de quote op het eerste shirt en het derde shirt vind ik ook geniaal. Ik weet niet of je het kunt lezen, maar er staat 'my most important things', en dan op nummer 1 mijn favoriete snor (haha), op nummer 2 lipstick en nagellak en op nummer 3 een fotocamera en op nummer 4 een zonnebril. Ik vind de plaatjes ook erg mooi getekend. Het tweede- en vierde shirt (wat eigenlijk meer een trui is, maar goed) zijn wat simpeler, het tweede shirt heeft kant op de mouwtjes.

Jurkjes! Ook hier zie je veel pastel kleurtjes, met uitzondering van het vierde jurkje. Dit is ook niet echt een zomer jurkje, maar ik kon het niet laten om deze in de collage te doen, want ik vind 'm té leuk. En hij past super in de 'black and white' trend, als je het roze riempje omwisselt voor een wit riempje of als je er witte sandaaltjes bij aan doet. Het eerste en tweede jurkje zijn gelijk, alleen de kleur is anders. Ik kon alleen niet kiezen welke kleur ik nou mooier vond, dus ik heb ze allebei maar gedaan. En de derde outfit vind ik ook heel tof, de print en de kleur maken me zo vrolijk!

Als je er niet zo van houdt om je benen te showen in de zomer, dan zijn deze broeken altijd nog een optie. De derde en vierde broek zitten wat losser zodat het ook lekker luchtig zit. De eerste en tweede broek zijn meer skinny modellen, maar door de kleur toch perfect voor de zomer. Vooral de eerste broek vind ik erg mooi, al die pastel kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar! En check de combinatie van de broek en het riempje van de derde broek, staat super bij elkaar.

En dan ten slotte, de sieraden. Ook hier zie je heel veel zomerse pastel kleuren, maar ook felle kleuren, bijvoorbeeld in het horloge. Ik vind roze en bruin normaal geen mooie combinatie, maar toch vind ik de kleuren in het horloge wel wat hebben, het staat wel tof bij elkaar. De sjaal vind ik erg mooi door de leuke bloemenprint, die print doet me wel wat denken aan Pip Studio en dat vind ik zo mooi! De statement ketting vind ik ook prachtig, mint en roze zijn echt kleuren die pérfect bij elkaar passen. En dan nog de armbanden, de bloemen op de eerste armband vind ik erg mooi en deze armband past heel goed bij de 'black and white' trend. Dus hou je er niet zo van om zwarte en witte kleding te dragen, dan kun je natuurlijk ook een zwart met witte sieraad dragen. En dan de laatste armband, tja, deze moest ik ook gewoon in de collage verwerken door de mooie kleur en de leuke bedeltjes die eraan zitten.

Wat vinden jullie van deze zomer items van Esprit?