Love these outfits/items #1

Soms kom je een outfit tegen op het net, en denk je: WAUW, dit is perfect! Zo ook mij overkomt dat wel eens. Als ik aan het surfen ben op blogs of filmpjes zit te kijken op YouTube, of bijvoorbeeld als ik inspiratie wil op doen op Weheartit of Lookbook, maar ook op Instagram. Als ik dan zo'n leuke outfit of item zie wil ik het gelijk hebben, want het is te mooi! Helaas heb ik daar niet genoeg geld voor, maar van alleen kijken krijg ik ook al wel inspiratie genoeg. Daarom heb ik afgelopen tijd een paar afbeeldingen opgeslagen waarvan ik dacht: DIT MOET IK HEBBEN. Kijk maar mee en ik ben benieuwd wat jij er van vind!

Outfits

De eerste outfit vond ik op Lookbook en zou ik zo aantrekken, door de broek. Ik zou de crop top wel verwisselen voor een wat langere witte top en de hakken voor iets zonder hak, maar voor de rest vidn ik dit een hele leuk outfit. Dat komt vooral door de broek, die de outfit zo grungy maakt.

De tweede outfit vond ik ook op Lookbook, toen ik op 'cute' zocht. Dat is ook precies wat ik dacht toen ik deze outfit zag, 'cute'. Ik vind het jurkje heel schattig en ook mooi met het riempje gecombineerd. En dan natuurlijk de combat boots niet te vergeten, deze vind ik ook zo leuk en ze passen overal wel bij.

Outfits met shorts vind ik ook altijd erg leuk, dit zijn beide highwaisted shorts maar ze zijn op een andere manier gecombineerd. In de eerste outfit word de short gecombineerd met een losvallende top die in de short zit en combat boots. Om de look af te maken is het ook nog gecombineerd met leuke sieraden, ik vind dit echt een hipster outfit.

De tweede outfit is wat meer casual. Hier is de short gecombineerd met een dunne trui en All Stars en om het af te maken een ronde zonnebril (ook hipster alert) en een tas. Beide looks komen trouwens van Lookbook.

Deze outfits zijn totaal verschillend van elkaar. De eerste outfit is heel stoer met de skater skirt, camo jacket met spikes, de creepers en de zwarte beanie, en de tweede outfit is heel lieflijk door het mooie high-low jurkje en de krullen. Alle items in de eerste outfit vind ik heel tof, maar ik weet niet of ik de gehele outfit zo aan zou trekken. De items los wel, maar samen vind ik het toch wat té voor mijn stijl.

Tja, met de zomer in het voren kan ik echt niet genoeg hebben van shorts. De eerste outfit is weer heel lief en cute met de kanten top en de sandaaltjes, en de tweede outfit is weer wat stoerder door de studs op de short en de galaxy blouse. Dat laatste vind ik vooral een heel gaaf item! Beide foto's komen van Weheartit.

High-low rokken vind ik ook geweldig om naar te kijken. Ik heb sinds kort mijn eerste high-low rok van de New Yorker en op Lookbook zit ik al naar leuke outfits te kijken waar ik mijn high-low rok mee kan combineren. Deze twee hierboven vind ik erg mooi, ze hebben de high-low rok beide gecombineerd met een crop top. De eerste outfit met een kanten crop top en de tweede outfit met een simpele grijze crop top met letters.

In de eerste outfit zitten ook weer een boel items die ik geweldig vind. Zowel de shorts, de crop top, de spijkerblouse en de schoenen vind ik geweldig. De H&M bordeauxrode velvet boots, oftewel de Dr. Martens look-a-like heb ik helaas nooit in een H&M winkel gezien, anders had ik ze zeker gekocht.

De tweede outfit vind ik heel cute, alle pastel kleuren zijn heel mooi bij elkaar gecombineerd. Ik vind kant en lichte spijkerstof sowieso mooi bij elkaar staan, en al helemaal als er ook nóg een pastelkleur bij komt: lila.

De eerste outfit zou ik echt zó aantrekken, de broek met de strepen vind ik geweldig, en ook erg mooi gecombineerd met de top met aztec print en de ombre spijkerblouse. De schoenen vind ik dan net wat minder, maar de statement ketting maakt dat weer goed.

En tja, wat ik zo mooi aan de tweede outfit vind, weten jullie inmiddels wel. De high-low rok natuurlijk! Simpel gecombineerd zo, maar toch vind ik het heel erg mooi en zomers.

Items
Galaxy in kleding vind ik zó leuk! Ik zou vooral een broek/legging of een blouse willen. Een broek lijkt me wel gewaagd om over straat mee te gaan, maar ik denk dat ik het wel zou doen. Als je het combineert met simpele Vans of All Stars en een witte top of blouse, kan het prima. De plaatjes komen van weheartit.

Ombre was vorig jaar al een grote trend en ook dit jaar zie je het nog vaak. Ik heb veel ombre nail-arts en kledingstukken gezien, maar deze twee hierboven zijn toch wel mijn favoriet. De ombre nail-art springt er echt uit met de kleuren, maar ook de aztec print er boven op vind ik super. De ombre short vind ik ook prachtig, de kleuren passen echt pérfect bij elkaar. Deze plaatjes komen ook beide van weheartit. 

En last but not least, deze drie items! Bloemetjes en All Stars zijn altijd goed. Ik wacht op dit moment op lage witte All Stars (wel neppe hoor, van de New Look haha), en ik kan echt niet wachten totdat ik ze binnen heb! Ook neon vind ik geweldig, ik heb al een paar accessoires met deze felle kleuren en ik ben er helemaal weg van. Deze schoenen vind ik ook erg mooi, ze springen er helemaal uit. En dan als laatste, statement kettingen. Hier heb ik ook al een paar van en ik vind ze geweldig. Vooral die met pastel- of neonkleuren, love it. Ook deze foto's komen van weheartit.

Wat vinden jullie van deze outfits en items?