OUTFIT: High-low ombre skirt

Toen ik deze high-low rok laatst kocht bij de New Yorker, kon ik niet wachten om 'm te dragen. Gelijk de volgende dag toen de zon heerlijk scheen, haalde ik 'm uit de kast. Omdat ik met de rok toch al in een zo'n zomerse bui was, besloot ik ook mijn nieuwe sandaaltjes en statement ketting er bij aan te trekken. Lekker kleurrijk, i like!

Zoals ik al zei heb ik de zomerse ombre rok gecombineerd met zomerse items, alleen aan de bovenkant heb ik iets donkerder gehouden. Ik draag er namelijk een zwarte top bij, een witte top kan ook wel maar dan vond ik het toch net wat té licht worden voor nu. Omdat het met alleen de top iets te koud was, droeg ik er nog een spijkerjasje overheen.

Ik moet nog even verder kijken naar leuke stijlcombinaties met de waterval rok, maar deze vind ik al wel erg leuk. Ik denk niet dat ik zoiets naar school ga dragen, het lijkt me ook lastig fietsen met zo'n rok. Ik bewaar 'm voor echt zomerse dagen en dat ik 'm kan aandoen naar bijvoorbeeld het strand of als ik op vakantie ben. Oja, let niet op mijn prachtige melkflessen haha!

High-low rok: New Yorker // zwarte top: H&M // spijkerjas: Primark // mint sandaaltjes: Primark // statement neon ketting: Primark // armbanden: Primark en Fris

Er zit veel Primark in deze outfit, ach het is weer eens wat anders dan alleen maar H&M hè? :) Wat vinden jullie van mijn outfit met de high-low rok?
Foto's door zusje (Merel)