SHOPLOG: H&M, Vogue en New Yorker


(jep, wat een vreselijke thumbnail) 

Vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie! Afgelopen donderdag ging ik met school naar het mediapark in Hilversum, maar daarvoor hadden we nog twee uur om te winkelen in Amersfoort. Daar heb ik wat leuke dingetjes geshopt bij de H&M. De Vogue top zat in de Vogue van mei en afgelopen zaterdag ben ik ook nog naar New Yorker geweest. Daar heb ik niet heel veel boeiende dingen gekocht (vooral veel basics), maar het leek me toch leuk om ook dit aan jullie te laten zien. Veel kijkplezier en vergeet de video niet in HD te bekijken voor de mooiste kwaliteit. 


Ik zou het natuurlijk het leukst vinden als je de video bekeek, maar voor de gene die daar even geen tijd voor hebben, heb ik ook een paar foto's gemaakt van mijn aankopen. 


Hopelijk vonden jullie het filmpje leuk! Hebben jullie de afgelopen tijd nog wat leuks geshopt?