SORRY (update)

Hee, hoi! Kennen jullie me nog wel? Te hopen van wel (haha), maar ik heb precies twee weken niet geblogd, wow. Het is niet zo dat ik alweer helemaal back ben, maar dat leg ik hieronder wel even uit. Nu ik het zo terug lees voelt het heel erg als een smoes dat ik geen artikels heb geplaatst, maar ik wil jullie zo gewoon even laten weten wat de reden is dat ik een tijdje niet heb geblogd, dus tja..


Normaal schrijf ik ieder weekend vooruit voor de hele week , dit vind ik het allerfijnst werken. Dit omdat ik het doordeweeks druk heb met school en ik me daar dan helemaal op kan concentreren. Twee weken geleden had ik het toevallig heel druk in het weekend, dus toen had ik geen tijd om artikels vooruit te schrijven. En laat dat ook net de week van de avondvierdaagse zijn! Dit jaar ging ik met zes vriendinnen de 10 km lopen en dat betekent dat ik iedere dag na school snel snel huiswerk moest maken, leren, klaarmaken, toen moest lopen en toen ik thuis kwam was ik bekaf en ging ik na een douche gelijk mijn bed in. (het was wel heel erg leuk hoor)

Na de avondvierdaagse gingen we gelijk door op vakantie, een weekendje naar de Beekse Bergen! Heel erg leuk, maar hier had ik ook geen internet en zo kwam er weer geen artikel online. En dat is eigenlijk de reden dat ik de laatste tijd niet heb geblogd. Eergisteren ben ik naar een bloggers meeting geweest (waar nog een artikel over komt) en gisteren stond helemaal in het teken van leren leren en nog eens leren voor mijn aankomende proefwerkweek (die donderdag begint en die woensdag daarop eindigt). Ik heb het nu dus even heel druk, maar ik probeer in de vrije tijd naast het leren wat meer artikels te schrijven!


Het mooie is, is dat ik na de proefwerkweek eigenlijk al vakantie heb. Dus dan heb ik weer alle tijd voor bloggen en andere (leuke) dingen doen. Ik kijk er nu al heeel erg naar uit, want het enige wat ik nu wel is lekker bloggen (want inspiratie heb ik genoeg) maar goed, dat laat nog even op zich wachten. Wij gaan dit jaar naar Duitsland op vakantie, en dan gaan we ook een weekje naar Berlijn. Het lijkt me een hele mooie stad.

Hopelijk begrijpen jullie het, maar voor je het weet komen er weer een boel artikels aan! Waar ga jij dit jaar heen in de zomervakantie? 

Pssssst: hoewel ik een tijdje niet heb geblogd, de volgers kwamen wel! Ik heb nu 296 volgers op Bloglovin, echt heel erg bedankt allemaal, bijna 300 volgers! Wie wordt de 300e? 
xxx