14 random outfits #2

Aangezien ik op het vorige '14 random outfits' veel positieve reactie's kreeg, besloot ik er mee door te gaan. De laatste tijd heb ik weer (bijna) iedere dag snel een foto met mijn iPod van mijn outfit gemaakt en die ga ik hieronder aan jullie laten zien. Let er wel op dat mijn iPod niet de beste kwaliteit heeft en al zeker niet als het 's morgens ook nog aardig donker is. Goed, laten we kijken naar de outfits...

Outfit 1: Deze outfit is alweer van een hele lange tijd geleden. Ik draag hier mijn hemdje met zwart/witte strepen van Pieces (Sans-Online), spijkerblouse erover van H&M, zwarte broek van H&M, mijn combat boots van Dolcis en mijn statement ketting van Primark.

Outfit 2: Deze outfit hebben jullie ook al kunnen zien in een outfit artikel (a touch of mint), maar ook hier heb ik een foto van gemaakt. Ik droeg hier mijn grijze broek van Primark, shirt van de H&M, minty blazer van de Primark, ook mijn statement ketting van de Primark en ten slotte mijn enkellaarzen met studs van Ziengs.

Outfit 3: Hier was het wat warmer weer, maar toch nog te warm om een korte broek te dragen. Ik droeg hier mijn zwarte broek van de H&M, kruis top van de New Yorker, gilet van Bershka en mijn neppe All Stars van de New Look.

Outfit 4: En het was nog steeds warm. Ik trok mijn mint broek van de H&M weer aan, samen met een simpel hemdje van de New Yorker en ook mijn bandeau met aztec print van de New Yorker (alleen zie je die niet op de foto). Ik trok er simpele slippers bij aan van de H&M.

Outfit 5: Toen begon ik het leuk te vinden om mijn broeken wat korter te maken door ze wat op te rollen. Het werd weer wat kouder dus ik kon ook weer een spijkerblouse aan, deze komt van de Primark. Mijn top met streepjes komt van de H&M, net zoals mijn zwarte broek. En ten slotte mijn neppe All Stars van de New Look!

Outfit 6: Deze outfit vind ik ook wel heel erg leuk. Ik draag hier mijn lichte spijkerbroek van Primark, minty blouse (zonder mouwen) van de H&M en mijn zwarte blazer, die ook van de H&M komt. Zoals je kunt zien had ik daar mijn broekpijpen weer wat opgerold en draag ik mijn neppe All Stars er weer onder.

Outfit 7: Deze outfit zou ik niet zo snel weer dragen, maar aangezien ik mijn nude blazer van de H&M weer eens wilde dragen, droeg ik het toch naar school. Naar mijn mening is deze outfit iets te chic en te netjes met wat teveel zwart, maar ja da's mijn mening haha! Alle kleding is van de H&M en mijn combat boots (die je door het vele zwart ook niet goed ziet) komen van Dolcis.

Outfit 8: Ik wilde mijn Vogue top graag dragen, alleen ik wist geen combinatie die ik nog nooit zo had gedragen. Ik wilde er graag een broek met print bij dragen, maar ik dacht dat ik die niet had. Tot ik even ging zoeken in mijn kledingkast en deze broek met legerprint vond, ik was 'm door het lekkere weer daarvoor helemaal vergeten, oeps! Ik maakte nog wel een knoop in mijn Vogue top, omdat ie anders veel te vormloos is. Mijn broek komt van de Primark en de laarzen komen van Ziengs.

Outfit 9: Deze outfit vind ik ook wel heel erg leuk. Eigenlijk bijna hetzelfde als outfit 3, alleen dan met een andere broek en een ander hemdje. De broek en het hemdje komen van H&M, de gilet van Bershka, en de schoenen van New Look.

Outfit 10: Ik was vergeten om hier een foto met mijn iPod van te maken, dus heb ik even een foto van de meeting gepakt en die bijgesneden. Dit droeg ik naar de hightea meeting van Romy, iets meer dan twee weken geleden. High-low rok van de New Yorker, spijkerjas en ketting van de Primark en ik droeg mijn neppe All Stars weer.

Outfit 11: Weer een outfit met mijn mijn high-low rok! Dit is bijna dezelfde outfit als de outfit waar ik een video over heb gemaakt (summer mood), alleen dan met sandaaltjes in plaats van slippers. Mocht je je afvragen waarom ik op deze foto twee verschillende sandaaltjes aan heb, dat komt omdat ik deze foto naar vriendinnen stuurde om te vragen welke schoen er beter bij paste, haha. Het werden uiteindelijk de zwarte, omdat deze veel lekkerder lopen. Mijn wijde crop top komt van H&M en de sandaaltjes van New Yorker.

Outfit 12: dit is een outfit die ik in de proefwerkweek aanhad, daarom is ie zo simpel. Ik wilde een leuke outfit, maar toch eentje die lekker zat. Dus ik besloot de broek die het lekkerst zit (deze van H&M) en mijn wijde Vogue top aan te doen. Daaroverheen een heel cosy vest van de New Yorker (die ik weer herontdekt heb) en natuurlijk mijn neppe All Star (en mijn broekpijpen weer opgerold), hoe kan het ook anders.

Outfit 13: Outfit met mijn nieuwe lichte spijkerbroek en blauwe blazer van de H&M! Ik moest ze natuurlijk gelijk aan doen naar school. Mijn top met streepjes komt ook van H&M en ook draag ik hier nog een lange kruisketting van Sieradenkistje. En natuurlijk weer mijn broekpijpen opgerold en weeeer mijn neppe All Stars.

Outfit 14: En dan alweer de laatste outfit, dit droeg ik op de laatste dag van de proefwerkweek. Alles komt van de H&M, behalve de Vogue top. En het zelfde verhaal over de schoenen. Dit vind ik wel een hele leuke outfit, hoewel ik de kleuren toch meer wat vind voor de herfst/winter.

Welke outfit vind jij het leukst?