Beauty: wat neem ik mee op vakantie?

Net zoals vorig jaar heb ik foto's gemaakt van wat ik qua make-up heb meegenomen op vakantie. De weersvoorspellingen zijn heel erg warm, dus ik denk niet dat ik veel make-up ga dragen (dat smelt er toch weer af). Toch ben ik ieder jaar weer bang dat ik iets ga vergeten, dus ik neem vast weer veel te veel mee.

  • Kruidvat dagcrème: deze dagcrème gebruik ik altijd samen met mijn foundation van Catrice, omdat deze net wat te donker voor mijn gezicht is. Mijn gezicht is nu al wel wat bruiner geworden en die wordt op vakantie ook nog wel bruiner, dus waarschijnlijk hoef ik het dan niet meer te combineren maar voor de zekerheid heb ik 'm toch meegenomen. Ook omdat ie los ook heel fijn is.  
  • Catrice Photo Finish Foundation: deze foundation dekt heel goed, maar ga ik waarschijnlijk niet veel dragen omdat het daar te warm voor is. Toch heb ik 'm meegenomen voor als we uit eten gaan bijvoorbeeld. 
  • So Me (Action) BB Cream: deze BB Cream van Action is precies mijn kleur, maar hij dekt nauwelijks. Niet dat ik dat erg vind, want dat is ook wel handig voor vakantie! Soms zijn er van die dagen dat je wel wat op wilt, maar niet te veel: dan ga ik deze BB Cream gebruiken. 
  • Essence Compact Powder: poeder is voor mij echt een must en al helemaal op vakantie als de zon veel schijnt, want ik wil niet dat mijn gezicht teveel glanst. Ik vind deze poeder van Essence heel fijn, dus die gaat mee! 
  • Essence beautyblender: deze gebruik ik voor het aanbrengen van mijn foundation, BB Cream en concealer, dus deze moet wel mee. Deze moet ik nog wel even schoonmaken zoals je ziet, haha. 
  • Essene concealer: dit is echt mijn favoriete concealer, hier kan ik niet zonder! Deze ga ik (denk ik) wel elke dag gebruiken. 
  • Essence mascara: eigenlijk moet ik nog een waterproof mascara hebben, maar deze mascara vind ik op dit moment heel fijn werken, en daarom gaat ie mee. 
  • Essence wenkbrauwgel: dit is alweer mijn tweede paar, want ik vind deze wenkbrauwgel zó fijn! Hier kan ik ook echt niet zonder. 
  • Catrice Absolute Nude oogschaduw palette: deze heb ik meegenomen voor 's avonds, als we uit eten gaan of iets anders speciaals gaan doen.  Ik ben niet van plan om overdag oogschaduw te dragen. Ik nam dit pallet mee omdat als ik dan een keer oogschaduw ga, ik dan altijd voor een neutrale kleur ga zoals bruin, en hier zitten alle kleuren in die ik nodig heb. Ook kun je de eerste kleur heel goed als highlighter gebruiken, die is zó mooi! 
  • Hema Jip & Janneke bronzer (01 Terra Bronzing Powder): bronzer vnd ik heel erg mooi om te dragen in de zomer, dus deze gaat ook zeker mee! 
  • MAC High-light Powder (Crew): ik neem dit jaar echt veel te veel blushes mee, maar ik kon echt niet kiezen. Rechtsboven zie je deze highlighter (maar ik vind het meer een blush), die een mooi lichroze kleurtje geeft, waar ook mooie shimmers in zitten. Hier heb ik ook al een review over geschreven. 
  • Catrice Cream Blush (Picked Cherry Blossoms): ik neem één cream blush mee en dat is deze (links, nder de bronzer). Een cream blush vind ik altijd heel erg handig met warm weer, want het trekt in je huid en gaat er daarom niet snel af. 
  • Essence Vintage District blush (01 It's Popul-art): deze blush heeft een hele mooie peachy, koraal kleur. Deze kleur zie je niet in de andere blushes terug en daarom neem ik 'm mee. Eerst zaten er ook nog gouden glitters over het patroontje waardoor de blush nog mooier was, maar dit was helaas overspray. 
  • H&M Blush (Spring Flower): ook over deze blush heb ik een review geschreven. Deze blush vind ik prachtig door alle kleuren die erin zitten en daarom kon ik deze ook niet thuis laten liggen. Ook zitten er glitters op het middelste lichtroze roosje, deze zijn dus niet overspray (yes)! 
  • Labello Vitamin Shake: last but not least, de lipproducten. Labello is niet te missen op vakantie en net zoals vorig jaar nam ik mijn favoriet mee, de Vitamin Shake. 
  • MAX (Action) lipsticks (Peach en Hot Pink): deze twee lipsticks van Action gebruik nog steeds met plezier, dus logisch dat deze meegaan! Ik wilde ook mijn lipstain van NYC meenemen, maar die kon ik helaas niet vinden. 
  • Balmi aardbei: dit is mijn favoriete lippenbalsem en ook zit er SPF 15 in, dus perfect! 
Wat neem jij aan make-up mee op vakantie?