Last minute holiday buys

Ieder jaar koop ik vlak voordat ik op vakantie ga nog wat last minute dingen die ik nodig heb. Dit liet ik vorig jaar ook al in een artikel zien en het leek me leuk om dit ook dit jaar te laten zien.

Als eerste: tijdschriften! Aangezien we zeven uur in de auto moeten zitten (terwijl  het ook heel warm is buiten, uch), zijn tijdschriften altijd fijn. Deze drie tijdschriften - Cosmogirl!, Glossy en Santé - zaten samen in één pakket en waren de helft van het geld, dus die moest natuurlijk mee.

Net zoals vorig jaar nam ik ook weer dit pak reinigingsdoekjes mee van de Action. Hier zitten 30 doekjes in voor - volgens mij - maar 1 euro. Je moet ze nat maken, dan beginnen ze te schuimen, en dan kun je ze gebruiken. Hoewel ik ze niet geweldig vind schuimen, ze werken wel fijn. Dan nam ik ook nog deze waterproof mascara mee van Essence voor €2,89. Waterproof mascara is echt een must voor op vakantie, en aangezien ik de normale versie van deze mascara heel fijn vind, nam ik deze mee. De lipgloss zat bij het tijdschriftenpakket, deze komt uit de LE Marble Mania die al uit de winkels is. Ik vind de lipgloss heel erg mooi!

Ten slotte kocht ik nog dit witte bikinibroekje bij de H&M. Ik ging eigenlijk voor een nieuwe bikini,  maar toen ik geen leuke kon vinden, bedacht ik me dat ik nog een wit bikinitopje had. Eerder droeg ik die met een zwart bikinibroekje, maar omdat ik die combinatie niet meer zo leuk vond, kocht ik een witte. Zoals je ziet op de foto zijn de kleuren niet precies hetzelfde, maar wanneer ik de bikini aan heb zie je dar gelukkig niets van. Het bikinibroekje koste €9,95.

Koop jij ook altijd nog wat laatste dingetjes voordat je op vakantie gaat?