Fitspiration

In de voorjaarsvakantie (alweer een hele tijd geleden dus) ben ik begonnen met de 30 day shred. Het was toen een best wel grote hype en aangezien ik er ook wel benieuwd naar was, deed ik er ook aan mee. Ik heb 'm niet afgemaakt omdat ik vreselijk veel spierpijn had en ik er zat van was dat je 10 dagen achter elkaar hetzelfde moest doen, maar toen ben ik wel bezig geweest met een inspiratieboekje. De foto's heb ik dan ook gemaakt toen ik nog bezig was met de 30 day shred.

Nu ik zomervakantie heb en weer alle tijd heb wil ik weer (naast de sportschool) thuis sporten, niet de 30 day shred maar een andere challenge of Blogilates. Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar wat ik wel zeker weet is dat ik weer verder ga in mijn inspiratie boekje. Ik heb nu in totaal 12 pagina's met inspirerende plaatjes en quotes en ik heb heel veel zin om daar nog meer van te maken. De quotes komen van Weheartit en plaatjes heb ik gehaald uit veel verschillende tijdschriften, onder andere de Girlz!, Cosmogirl en H&M catalogussen. De stiften, stickers en andere versiersels komen gewoon van de Action, deze had ik nog liggen.


Hebben jullie ook wel eens op zo'n manier een collage gemaakt (kan ook met make-up of mode zijn)?