Mijn favoriete Youtubers

Terwijl ik een zo'n twee jaar geleden Youtube alleen maar gebruikte voor muziek, gebruik ik Youtube nu voor veel meer. Ik upload er zelf beauty en fashion video's op, maar ook kijk ik heel veel Youtube video's van anderen. Als ik me verveel ga ik al snel naar Youtube om te kijken of er al een nieuwe video is, en die kijk ik dan maar al te graag. Daarom leek het me leuk om mijn favo Youtubers met jullie te delen, want van alle kanalen waar ik op ben geabonneerd heb ik natuurlijk ook een paar favo's. Kijk maar mee naar mijn favo Amerikaanse en Nederlandse Youtubers!



Ik heb twee favo Amerikaanse Youtubers. Als eerst is dat MacBarbie07, die de meeste van jullie waarschijnlijk wel kennen. Bethany plaatst elke week zo'n twee video's over beauty, fashion of lifestyle. Haar video's zijn altijd heel mooi gefilmd en bewerkt en ook altijd heel leuk om te kijken. Ik vind de fashion video's van Bethany het leukst om naar te kijken. De video die je hierboven ziet is haar nieuwste video, waarin ze laat zien hoe je heel makkelijk zelf armbanden kunt maken.



Naast Bethany vind ik Meredith (StilaBabe09 op Youtube) ook een hele leuke Amerikaanse Youtuber. Zij plaatst ook beauty, fashion- en lifestyle video's een ook al heeft ze wat minder abonnees als Bethany, ik vind haar even leuk. Ook van Meredith vind ik de fashion video's het leukst, vooral de outfits van de week en de lookbook video's. De video die je hierboven ziet is een summer lookbook van Meredith.



Dan gaan we door naar mijn favo Nederlandse Youtubers, waar ik een boel van heb. Ik kan Engelse filmpjes prima verstaan en ook is het goed voor mijn Engelse taal, maar toch vind ik het ook altijd wel leuk om naar Youtubers te kijken die dezelfde taal praten. Mascha (Beautygloss) is denk ik wel de grootste beauty Youtuber van Nederland. Ze maak vooral veel video's over beauty, maar ook komt er wel eens een DIY online, die ook altijd heel erg handig zijn. Ik vind de looks en de vlogs van Mascha het leukst, zo zie je hierboven een vlog van de James Bond geurlancering in Engeland waar ze heen ging, super tof!



Ik volg Diana (Disfordazzle) nu bijna een jaartje denk ik, en ook zij plaatst beauty, fashion en lifestyle video's. Ik vind haar stijl heel erg leuk, dus daarom vind ik het leukst om naar shoplogs en andere fashion video's te kijken. Ook de how to video's en de vlogs van Diana vind ik altijd heel erg leuk om te zien. Diana komt heel erg spontaan over op de camera, iets wat ik zeker nog van haar kan leren. De video die je hierboven ziet is een accenten challenge die ze met Eric van Ericos opnam, waar ik wel even om moest lachen haha.



Sharon (LooksbySharon) plaatst vooral veel shoplogs en vlogs op haar kanaal, en laat ik dat nou net het leukst vinden! Sharon is ook heel spontaan voor de camera, wat ik heel erg leuk vind aan haar. Hierboven zie je een vlog van de fashionweek in Berlijn waar ze samen met Chloe heen ging.



Larissa en Tara (van KittehsCupcakes) zijn naast zussen, ook beide twee fashionista's. Ik vind niet alles wat ze dragen mooi, maar het meeste vind ik wel heel erg leuk. Daarom vind ik het ook altijd heel leuk om naar hun shoplogs en lookbook video's te kijken. Daarnaast vind ik de vlogs en de DIY's van Larissa en Tara ook heel erg leuk. De video die je hierboven ziet is hun spring lookbook.



Ook volg ik naast de wat grotere Youtubers, ook een boel kleinere Youtubers. Hoewel je Lenette (van Lenette12345) niet meer echt klein kunt noemen, met ruim 10.000 abonnees. Ik vind de fashion en lifestule video's van Lenette het leukst, zo zie je hierboven de smoothie challenge die ze met haar vriendin Julia opnam. Super grappig, haha!

En dat is het rijtje van mijn favo Youtubers. Ik heb nog véél meer Youtubers die ik ook heel erg leuk vind, dus ik vond het heel moeilijk om dit rijtje te maken, maar wie weet komt er nog een opvolgend artikel met weer andere favoriete Youtubers, wie weet. Laat maar horen of jullie dit artikel leuk vinden, dan doe ik het misschien wel vaker.

Wie zijn jouw favoriete Youtubers?