Shoplog: H&M, Kruidvat en Action

Laatst ging ik even de stad in met mijn moeder omdat ik een nieuwe (lichte) spijkerbroek nodig had. Zoals altijd kwam ik met nog veel meer terug, dus hierbij een shoplog. Ik kocht wat bij de H&M, de Kruidvat en de Action. Klik snel op 'lees verder' als je mijn aankoopjes wilt zien!

Zoals ik al zei ging ik in eerste instantie voor een nieuwe spijkerbroek. Bij de Primark kocht ik zo'n twee maanden geleden een lichte spijkerbroek, maar die zit helemaal niet lekker omdat ie aan de bovenkant veel te groot is. De broek zit perfect om mijn benen maar boven is ie veel te groot, wat heel vervelend zit omdat de broek ook nog eens highwaisted is. Dus daarom ging ik op zoek naar nog een lichte spijkerbroek, en deze vond ik (hoe kan het ook anders?) bij de H&M. Ik nam 'm voor €39,95 mee naar huis.

Bij de H&M was er ook veel sale. Ik kon niet veel leuks vinden, maar ik vond wel deze leuke blazer voor maar €20. Zo'n gekleurde blazer stond al best een tijdje op mijn wishlist en ik ben blij dat ik er eindelijk eentje heb kunnen vinden, zelfs voor de helft van het geld (de blazer koste eerst €39,95)! Ik vind kobaltblauw ook een hele mooie kleur, zeker weten dat ik deze blazer nog heel vaak ga dragen.

Bij de Kruidvat zag ik de 'nieuwe' LE collectie's van Essence en Catrice liggen, maar ik zag niets bijzonders dus ik heb daar ook niets van meegenomen. Wel kocht ik mijn vloeibare concealer van Essence voor de derde keer (hij is gewoon zó fijn!) en mijn wenkbrauwgel van Essence voor de tweede keer. Ik kan echt niet zonder deze producten en ze waren allebei op, dus ik moest even een nieuwe halen.

Ook zag ik het Catrice Absolute Nude oogschaduwpallet voor de allereerste (!!!) keer liggen, dus die nam ik gelijk mee. Het pallet kwam (volgens mij) in maart uit en dit is gewoon de eerste keer dat ik 'm in de schappen zag liggen. Er zijn al heel veel reviews over geschreven dus ik ben niet van plan om er een review over te schrijven, maar ik ga 'm vast veel gebruiken, omdat alle kleuren die ik vaak gebruik erin zitten. Het pallet koste me €4,99.

En ten slotte nam ik bij de Kruidvat nog twee maskers van Dr. van der Hoog mee. Ik zag ze bij de kassa liggen en ik vond de verpakking er zo leuk uitzien dat ik ze wel mee moest nemen. Ik zat te twijfelen tussen deze twee (crazy cupcake en big fun bubblegum) maar aangezien ze me beiden wel heel lekker leken, nam ik ze beide mee voor €1,79 per stuk. Als jullie hier een review over willen zien, laat maar horen!

En ten slotte kocht ik deze twee dingetjes bij de Action. Links een reisetui en rechts een waterproof oogmake-up remover van Demak-up. De reisetui leek me erg handig voor op vakantie, dit setje koste me zo'n €1,30. En toen ik de oogmake-up remover zag was ik er wel erg benieuwd naar, en toen ik de prijs zag gooide ik 'm zo in mijn mandje. Ik heb er namelijk maar €1 voor betaald, super cheap! Als jullie hier ook een review over willen zien, laat maar weten.

Heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt? Zo niet, wat staat er op dit moment het hoogst op je wishlist?