Sneak Peek of My Life #16

Het is al meer dan twee weken geleden dat de vorige Sneak Peek of My Life online stond, dus het is weer tijd voor een nieuwe! Deze maand kreeg ik vakantie, dus ik had alle tijd om te bloggen en andere dingen te doen, waardoor er ook bijna elke dag wel een artikel online stond. Ik heb weer armbandjes gemaakt, ik ging een dagje winkelen in Groningen en met warm weer een paar keer op het doorgebracht. Heerlijk!

Eindelijk de Blogazine binnen na een week wachten! Ik zag 'm nergens in de winkel en hoe ongeduldig als ik ben, bestelde ik 'm maar. Maar er ging iets mis (waarschijnlijk door de stakingen van PostNL) en ik kreeg 'm maar niet binnen. Gelukkig werd die opnieuw verstuurd en kreeg ik 'm alsnog binnen, happy me!

Het was zo lekker weer. <3

En wat kun je goed doen als het heerlijk weer is? Juist ja, varen! Het was heel leuk en ik ben ook wat bij gebruind. 

Schoolspullen voor volgend jaar gekocht, maar natuurlijk ook dit leuke blogboekje van Hema, ik kon 'm echt niet laten liggen en 'hij' is heel erg handig. 

Met vriendinnen naar het strand en natuurlijk ook een ijsje eten. Ik vind schepijs het lekkerst, jullie? 

Na een dagje winkelen in Groningen met mijn moeder en zusje, nog even genieten van een lekkere Caramel Frappucino van Starbucks! En ik kwam zelfs Laura nog tegen op het station, heel erg leuk. 

Nu ik vakantie heb, heb ik ook veel meer tijd om wat leukers te doen met mijn nagels, zoals deze nail-art! Hier komt nog een speciaal artikel over online. 

Outfit of the day/night, hier is ook al een outfit artikel van online gekomen. 

Zelf armbandjes gemaakt met de draadjes en bedeltjes van Fris, ook hier is al een artikel van online gekomen. Ik vind het resultaat erg mooi! 

En weer een dagje strand met vriendinnen, want het is gewoon veel te lekker weer! 

Good life bij het zwembad! Ik vind Cookie Dough echt de lekkerste smaak van Ben&Jerry's, jum <3. En het boek is de Nederlandse vertaling van The Perks of Being a Wallflower, echt een heel leuk boek. 

Met vriendinnen. <3

Hebben jullie de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?