Modetrends najaar 2013! #1

Hoewel de meeste van jullie (inclusief ik) er nog niet aan willen geloven, is het toch echt zo: de herfst komt dichterbij. Het warme weer verdwijnt, de bladeren worden weer oranje/bruin en vallen van de takken af en niet te vergeten, de lange vakantie die je had is voorbij. Als je het zo bekijkt is er niets leuk aan de herfst, maar dat is niet waar: het is weer de tijd van lekkere warme sjaals (love it), herfst trends en eigenlijk vind ik het ook wel een mooi gezicht, al die oranje/bruine kleurtjes buiten (al die foto's hierboven zijn toch prachtig!). Verder over de herfst trends, want die zijn in de zomer al bekend geworden. Toen heb ik er nog niets over geschreven omdat iedereen nog met de zomer bezig was, maar nu vind ik het er al wel tijd voor. Ik heb internet afgezocht voor alle fashion trends van dit najaar en ik heb mijn leukste vijftien uitgezocht. Ik verdeel deze vijftien trends in drie artikels zodat je per artikel vijf trends hebt. Kijk maar mee!

TREND #1 - PATRONEN (SCHOTSE RUIT)

Misschien wel de bekendste trend van dit najaar: patronen! Een van de belangrijkste daarvan is de schotse ruit. Ook zie je het luipaardpatroon en de houndstooth print (klik hier als je niet eet wel patroon dit is, als je het ziet snap je wel wat ik bedoel). Ik vind vooral de ruitjes heel erg leuk, ik wil dan ook nog heel graag zo'n blouse als nummer 1 of 2. Ik zie mezelf niet zo snel in een schotse rok lopen, maar ook deze is dit najaar in de mode.

TREND #2 - (KOBALT)BLAUW

Blauw is een kleur die je altijd wel ziet, maar dit najaar extra veel. Vooral kobaltblauw (maar dan nog wat donkerder) zie je veel dit najaar. Ik vind dit helemaal niet erg, want ik ben gek op deze kleur. Ik heb nu al een bikini, blazer en crop top in deze kleur en ik heb er nog geen genoeg van. 

TREND #3 - LEER

Hier heb ik een haat-liefde verhouding mee, ik vind de jassen heel erg leuk, maar ik moet nog even wennen aan de shorts/broeken die van leer zijn. Dit lijkt me eerlijk gezegd ook helemaal niet lekker zitten, ook al heb ik er nog nooit een gepast. Toch vind ik deze zwarte shorts met gouden studs erop wel erg tof.

TREND #4 - TOMBOY 

De tomboy look is perfect voor vrouwen die van stoere kleding houden. Het zit zo lekker als mannenkleding maar toch is het vrouwelijk. Ik vind deze trend heel erg leuk, zulke kleding droeg ik ook al wel alleen wist ik niet dat er ook een speciale naam voor was. Broeken met scheuren, legging met prints, biker jackets, beanies, crop tos, combat boots zie je onder andere veel. 

TREND #5 - WINTERS WIT

Je ziet in de winter meestal veel donkere kleuren, maar sinds dit jaar ook lichtere kleuren. Zo zie je dit najaar veel zachte pastelkleuren, maar ook wit. En dan vooral je hele outfit wit, zoals je ook zit bij Vanessa Hudgens hierboven. Ik moet zeggen dat ik het leuker vind als er nog een andere kleur in je outfit zit, maar Vanessa Hudgens kan het prima hebben. 

Dit was #1 van de modetrends voor het najaar van 2013, er volgen dus nog twee met elk vijf trends! Welke trend vind jij het leukst?