Outfit: a touch of pink

Weer tijd voor een outfit! Vorig jaar eind december kwam er een artikel online met alle outfits van mij van dat jaar (2012), dat waren er negen. Toen zei ik dat mijn doel was om in 2013 meer outfits te plaatsen en ik kan nu al zeggen dat dat is gelukt! Ik heb er dit jaar al iets van vijftien online staan met nog vier maanden te gaan, dus ik ben helemaal blij. Dat wilde ik eventjes delen (haha), nu verder naar de outfit. Ik wilde mijn combat boots weer eens aan, dus dat deed ik! Ik combineerde 'm met mijn favo zwarte broek, een leuke top en mijn nieuwe denim gilet- en ketting. Het is niet een heel bijzondere outfit, maar ik vind 'm wel leuk genoeg om 'm aan jullie te laten zien.

Top H&M Denim gilet Primark Zwarte broek H&M Boots Dolcis Ketting Primark Armbanden H&M en zelfgemaakt Ring Forever 21

Wat vinden jullie van de outfit?