Outfit: skater skirt

Mijn eerste outfit met mijn skater skirt! Oké, eigenlijk kwam het rokje ook al voor in mijn summer lookbook, maar jullie hebben er nog een foto's van gezien. Ik vind het heerlijk om mijn skater skirt te dragen op dagen dat het heel warm is, hoewel die van mij zwart is, zit ie heel lekker. Ik combineerde het rokje met een top met zwart/witte strepen (voor het black and white effect), maar combineerde er wel wat gekleurde items bij. Excuses voor de vlekken/strepen die je soms op de foto ziet, dit komt door de zon! Voordat ik foto's heb gemaakt heb ik de lens schoon gemaakt, dus daar kan het niet aan liggen.

Skater Skirt New Look Riempje New Look (zat bij de rok) Top H&M Spijker gilet (van mijn zusje) Bershka Sandaaltjes Primark Ketting Primark Armbanden Primark, zelfgemaakt en uit Parijs

Wat vind jij van mijn outfit?