Shoplog Amsterdam (Brandy Melville & Primark)

Afgelopen woensdag ging ik met een vriendin winkelen in Amsterdam. Het plan was om daar de hele dag te winkelen, maar toen we in de middag al klaar waren, besloten we om ook nog even langs Almere (Primark!!) te gaan. Dit was voor mij de tweede keer winkelen in Amsterdam (de eerste keer was ik 9/10), en ik vond het heel erg leuk! We hebben veel winkels bezocht die we hier in Groningen niet hebben (o.a. Brandy Melville en River Island) en hoewel ik niet veel gekocht heb (dat mag ook wel eens) laat ik natuurlijk wel mijn aankoopjes aan jullie zien. Kijk maar mee!

Ik heb in Amsterdam maar één ding gekocht, namelijk deze crop top van Brandy Melville. We zijn in heel veel winkels geweest (River Island, Bershka, H&M en meer), maar ik vond dat er nog heel veel zomerse items te koop waren (terwijl ik juist naar dingen voor het najaar zocht) óf ik vond de collectie niet zo leuk. Na lang zoeken (thank god dat we een mobiel hadden met internet) vonden we eindelijk de Brandy Melville, waar ik deze crop top kocht. Ik kon helaas de bekende top met het infinity teken of die met maantjes niet vinden, maar wel deze met de tekst 'wild spirit' en een veer eronder. Hier ben ik heel erg blij mee! Ook dit is meer een top voor de zomer, maar je zou 'm ook goed kunnen dragen in de herfst met een vest/jas erover. Hij koste €15. 

We hadden nog zo'n twee uur over voordat we naar huis gingen, dus dat leek ons een mooie tijd om de Primark nog even te bezoeken. Het was toen ongeveer 16:30 en het was zo rustig! Dit was de vierde keer voor ons allebei dat we naar de Primark gingen, en dit was de eerste keer dat het zo rustig was, echt heerlijk. Deze broek zag ik liggen voor €15 en ik kon 'm niet laten liggen, ik vind de kleur heel erg leuk voor het najaar. 

Dit was het eerste wat ik zag toen we de Primark binnen kwamen: dit shirt! Als er een andere tekst opstond had ik 'm waarschijnlijk niet opgenomen maar ik vond de tekst 'blog off' helemaal bij mij passen. Hij was er helaas niet meer in mijn goede maat (de kleinste maat die er was was maat 44), maar ik heb 'm toch meegenomen. Als ik 'm in mijn broek doe en er dan een vest over doe vind ik het best leuk lijken, en anders gebruik ik 'm gewoon als pyjama. De prijs was ook heel erg fijn, hij koste maar €5! 

Voor het najaar zocht ik nog naar een lekkere warme vest en ook die heb ik gevonden bij de Primark, voor maar 12 euro! Er waren meerdere kleuren (uit mijn hoofd: zwart, bordeauxrood, geel en nog een paar), en ik koos voor deze lichtgrijze. Zo'n vest kun je overal wel mee combineren, en ook is ie handig voor bij mijn crop top van Brandy, dan weet ik zeker dat niemand mijn rug ziet, haha. 

Deze shopper zagen we bij de kassa hangen en we konden het allebei niet laten om 'm mee te nemen, hij is zo leuk (en handig)! Aangezien mijn vorige sporttas is gestolen in de sportschool, ga ik nu deze gebruiken voor het sporten. En als deze wordt gestolen (dan zou ik dit in eerste instantie natuurlijk heel jammer vinden omdat ik de print zo geweldig vind), dan heb ik er in ieder geval niet veel geld aan uitgegeven, de tas koste namelijk maar €2,50. 

Als laatste nam ik deze fles nog mee, deze leek me ook erg handig voor tijdens het sporten of om mee te nemen naar school. Er staat een nerdbril op en daaronder 'geek' wat ik zo leuk vind! Er waren ook nog meerdere leuke printjes, maar deze vond ik het leukst. De fles koste €3. 

Hier nog een paar foto's van kledingstukken zodat je kunt zien hoe ze me staan! Ik weet nu al dat de groene broek en de crop top een favoriet gaan worden. 

Welke aankoop van mij vind jij het leukst? En heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks geshopt?